YIT:N TALOUDELLINEN INFORMAATIO VUONNA 2006

YIT:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2005 julkaistaan 10.2.2006. klo 8.00. Vuosikertomus vuodelta 2005 julkaistaan viikolla 9 (27.2.- 3.3.2006).

Varsinainen yhtiökokous pidetään 13.3.2006.

Vuonna 2006 julkaistaan kolme osavuosikatsausta:

Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 27.4.2006 klo 8.00 Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 28.7.2006 klo 8.00 Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 27.10.2006 klo 8.00

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: Veikko Myllyperkiö, viestintäjohtaja, puh. 020 433 2297, veikko.myllyperkio@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi