YIT:N TOIMITUSJOHTAJAN KATSAUS YHTIÖKOKOUKSESSA

PÖRSSITIEDOTE    11.3.2009 KLO 9:00

YIT:N TOIMITUSJOHTAJAN KATSAUS YHTIÖKOKOUKSESSA

YIT Oyj pitää tänään 11.3.2009 klo 13.00 varsinaisen yhtiökokouksen. Toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoski pitää kokouksessa katsauksen, jossa esitellään YIT:n tilinpäätöstä vuodelta 2008 sekä tulevaisuuden painopisteitä. Katsauksessa ei julkisteta olennaista uutta tietoa.

Toimitusjohtaja Pitkäkosken esityksen aineisto julkaistaan tämän pörssitiedotteen liitteenä ja se katsottavissa myös yrityksen kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi.

Veikko Myllyperkiö Viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2017 yhdistetty vuotuinen liikevaihtomme oli yli 3,8 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi