YIT:N TOIMITUSJOHTAJAN KATSAUS YHTIÖKOKOUKSESSA

PÖRSSITIEDOTE    11.3.2009 KLO 9:00

YIT:N TOIMITUSJOHTAJAN KATSAUS YHTIÖKOKOUKSESSA

YIT Oyj pitää tänään 11.3.2009 klo 13.00 varsinaisen yhtiökokouksen. Toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoski pitää kokouksessa katsauksen, jossa esitellään YIT:n tilinpäätöstä vuodelta 2008 sekä tulevaisuuden painopisteitä. Katsauksessa ei julkisteta olennaista uutta tietoa.

Toimitusjohtaja Pitkäkosken esityksen aineisto julkaistaan tämän pörssitiedotteen liitteenä ja se katsottavissa myös yrityksen kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi.

Veikko Myllyperkiö Viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi