YIT:N TOIMITUSJOHTAJAN KATSAUS YLIMÄÄRÄISESSÄ YHTIÖKOKOUKSESSA

YHTIÖTIEDOTE   PÖRSSITIEDOTE     6.10.2008 KLO 10:00

YIT:N TOIMITUSJOHTAJAN KATSAUS YLIMÄÄRÄISESSÄ YHTIÖKOKOUKSESSA

YIT Oyj pitää tänään 6.10.2008 klo 10.00 ylimääräisen yhtiökokouksen. Kokouksessa käsitellään hallituksen valtuuttamista omien osakkeiden hankintaan ja luovuttamiseen. Toimitusjohtaja Hannu Leinonen pitää kokouksessa katsauksen, jossa esitellään YIT:n viimeajan tapahtumia. Katsauksessa ei julkisteta uutta tietoa.

Toimitusjohtaja Leinosen esityksen aineisto julkaistaan tämän pörssitiedotteen liitteenä ja se on katsottavissa myös yrityksen kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi.

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi