YIT:N TULOSJULKISTUKSET JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2008

YHTIÖTIEDOTE
TULOSJULKISTAMISAJANKOHDAT

YIT:N TULOSJULKISTUKSET JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2008

YIT:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2007 julkaistaan 8.2.2008. Vuosikertomus vuodelta 2007 julkaistaan viikolla 8/2008.

Varsinainen yhtiökokous pidetään 13.3.2008.

Vuonna 2008 julkaistaan kolme osavuosikatsausta:

Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 25.4.2008 Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 25.7.2008 Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 29.10.2008

Tilinpäätöstiedote vuodelta 2007 sekä osavuosikatsaukset julkistetaan klo 8.00 Suomen aikaa.

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi