YIT:N TULOSJULKISTUKSET JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2009

30.10.2008             KLO 13:00
YHTIÖTIEDOTE                    TULOSJULKISTAMISAJANKOHDAT

YIT:N TULOSJULKISTUKSET JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2009

YIT:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2008 julkaistaan 6.2.2009. Vuosikertomus vuodelta 2008 sisältäen tilinpäätöksen julkaistaan viikolla 8/2009.

Varsinainen yhtiökokous pidetään 11.3.2009.

Vuonna 2009 julkaistaan kolme osavuosikatsausta:

Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 24.4.2009 Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 24.7.2009 Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 28.10.2009

Tilinpäätöstiedote vuodelta 2008 sekä osavuosikatsaukset julkistetaan klo 8.00 Suomen aikaa.

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa sekä Keski-Euroopassa. Vuonna 2007 YIT:n liikevaihto oli 3,7 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on lähes 27 000. YIT:n osake noteerataan OMX NASDAQ Helsinki Oy:ssa. Lisätietoja: www.yit.fi