YIT:n työturvallisuusanimaatio palkittiin jälleen

YIT:n työturvallisuusanimaatio palkittiin US International Film & Video Festival -kilpailussa Los Angelesissa. Kyseessä oli jo 49. vuotuinen kilpailu, johon osallistui yli 1 000 filmiä 34:stä eri maasta.

Helsinkiläinen tuotantoyhtiö Whitepoint sai kansainväliseltä tuomaristolta kirkkaimman Gold Camera Statuette -palkinnon YIT:lle tekemällään työturvallisuusanimaatiolla YIT Work Safety. Filmin tuotannosta ja ohjauksesta vastasivat Turkka Syrjäläinen ja Janne Wahlman. Animaation takana on Jouko Manninen.

YIT:n työturvallisuusanimaatio tehtiin tukemaan YIT:n Venäjän työturvallisuutta ja ehkäisemään vakavien työtapaturmien syntymistä.

Video palkittiin jo aiemmin World Media Festival -kilpailussa Hampurissa.

Katso video täältä: https://youtu.be/I1TsGqIfH0k

Avainsanat: