PÖRSSITIEDOTE       17.2.2010 KLO 11.00

YIT:N VUODEN 2009 VUOSIKERTOMUS, TILINPÄÄTÖS JA SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ JULKAISTU                                                YIT:n vuoden 2009 vuosikertomus, joka sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2009 sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement), on julkaistu tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi.  Vuosikertomus on saatavilla suomeksi ja englanniksi. Tilinpäätös on vuosikertomuksen sivuilla 56-129 ja Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sivuilla 130-132.  Painettu vuosikertomus postitetaan niille, jotka ovat ilmoittautuneet yhtiön jakelulistalle. Vuosikertomustilaukset pyydetään tekemään YIT:n kotisivujen kautta osoitteessa www.yit.fi/sijoittajat. Vuosikertomuksen voi tilata myös sähköpostitse osoitteesta InvestorRelations@yit.fi.

Virva Salmivaara viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

Liitteet YIT vuosikertomus 2009

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi