PÖRSSITIEDOTE       17.2.2010 KLO 11.00
 YIT:N VUODEN 2009 VUOSIKERTOMUS, TILINPÄÄTÖS JA SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ JULKAISTU                                                YIT:n vuoden 2009 vuosikertomus, joka sisältää tilinpäätöksen vuodelta 2009 sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement), on julkaistu tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi.  Vuosikertomus on saatavilla suomeksi ja englanniksi. Tilinpäätös on vuosikertomuksen sivuilla 56-129 ja Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sivuilla 130-132.  Painettu vuosikertomus postitetaan niille, jotka ovat ilmoittautuneet yhtiön jakelulistalle. Vuosikertomustilaukset pyydetään tekemään YIT:n kotisivujen kautta osoitteessa www.yit.fi/sijoittajat. Vuosikertomuksen voi tilata myös sähköpostitse osoitteesta InvestorRelations@yit.fi.

Virva Salmivaara viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi