YIT:N VUOSIKERTOMUS 2008 JULKAISTU

VUOSIKERTOMUS     19.2.2009 KLO 11.15

YIT:N VUOSIKERTOMUS 2008 JULKAISTU                                                YIT Oyj:n vuosikertomus sisältäen tilinpäätöksen vuodelta 2008 on julkaistu      tämän pörssitiedotteen liitteinä sekä yhtiön kotisivuilla osoitteessa            www.yit.fi.

Vuosikertomus on saatavilla suomeksi ja englanniksi ja se koostuu kahdesta osasta; liiketoimintakatsauksesta sekä taloudellisesta katsauksesta.   Vuosikertomuksia ja YIT:n muita julkaisuja voi tilata kotisivuilla olevalla lomakkeella tai osoitteesta InvestorRelations@yit.fi.

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Liitteet: Vuosikertomus 2008

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi