YIT:N VUOSIKERTOMUS JA VUOSIKOOSTE JULKAISTU

PÖRSSITIEDOTE     21.2.2008 KLO 09.00

YIT:N VUOSIKERTOMUS JA VUOSIKOOSTE JULKAISTU YIT Oyj:n vuosikertomus sisältäen tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen vuodelta 2007 sekä kooste vuonna 2007 julkistetuista pörssitiedotteista on julkaistu suomeksi ja englanniksi yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi.   Vuosikertomus on luettavissa pdf-tiedostona. Painettu vuosikertomus postitetaan kaikille osakkeenomistajille.

Vuosikertomuksia ja YIT:n muita julkaisuja voi tilata kotisivuilla olevalla lomakkeella tai osoitteesta InvestorRelations@yit.fi.

Juha Kostiainen Viestintä-ja kehitysjohtaja

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi