YIT:N VUOSIKERTOMUS JA VUOSIKOOSTE JULKAISTU

PÖRSSITIEDOTE     21.2.2008 KLO 09.00

YIT:N VUOSIKERTOMUS JA VUOSIKOOSTE JULKAISTU YIT Oyj:n vuosikertomus sisältäen tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen vuodelta 2007 sekä kooste vuonna 2007 julkistetuista pörssitiedotteista on julkaistu suomeksi ja englanniksi yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi.   Vuosikertomus on luettavissa pdf-tiedostona. Painettu vuosikertomus postitetaan kaikille osakkeenomistajille.

Vuosikertomuksia ja YIT:n muita julkaisuja voi tilata kotisivuilla olevalla lomakkeella tai osoitteesta InvestorRelations@yit.fi.

Juha Kostiainen Viestintä-ja kehitysjohtaja

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi