YIT:N VUOSIKERTOMUS JA VUOSIKOOSTE JULKAISTU

YIT Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2006 ja kooste vuonna 2006 julkistetuista
pörssitiedotteista ja -ilmoituksista on julkaistu suomeksi ja englanniksi
yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi.

Vuosikertomus on luettavissa pdf-tiedostona. Painettu vuosikertomus postitetaan kaikille osakkeenomistajille.

Vuosikertomuksia ja YIT:n muita julkaisuja voi tilata kotisivuilla olevalla lomakkeella tai osoitteesta InvestorRelations@yit.fi.

Virva Salmivaara viestintäjohtajan varamies Puh. 020 433 2781

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi