YIT:N VUOSIKOOSTE 2008 JULKAISTU

PÖRSSITIEDOTE       19.2.2009 KLO 11.20

YIT:N VUOSIKOOSTE 2008 JULKAISTU                                                  Kooste YIT Oyj:n vuonna 2008 julkistamista pörssitiedotteista on julkaistu tämän pörssitiedotteen liitteinä sekä yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi.

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Liitteet: Vuosikooste 2008

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi