YIT:N VUOSIKOOSTE 2009 JULKAISTU

PÖRSSITIEDOTE       17.2.2010 KLO 11.05

YIT:N VUOSIKOOSTE 2009 JULKAISTU                                                  Kooste YIT Oyj:n vuonna 2009 julkistamista pörssitiedotteista on julkaistu yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi/sijoittajat > Julkaisut.

Osa tiedotteiden ja niiden liitteinä olevien asiakirjojen sisältämistä tiedoista saattaa olla vanhentunutta.

Virva Salmivaara viestintäjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi