YIT:N VUOSIKOOSTE 2010 JULKAISTU

YIT OYJ        PÖRSSITIEDOTE     26.1.2011 KLO 9.00

YIT:N VUOSIKOOSTE 2010 JULKAISTU

Kooste YIT Oyj:n vuonna 2010 julkistamista pörssitiedotteista on julkaistu yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi/sijoittajat > Raportit ja esitykset.

Osa tiedotteiden ja niiden liitteinä olevien asiakirjojen sisältämistä tiedoista saattaa olla vanhentunutta.

Virva Salmivaara

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi