YIT:N YHTIÖJÄRJESTYKSEN MUUTOS JA OSAKEPÄÄOMAN KOROTUS KAUPPAREKISTERIIN

YIT Oyj:n 16.3.2007 pidetty varsinainen yhtiökokous päätti muuttaa yhtiöjärjestyksen 3, 4, 6, 8, 9, 10 ja 11 §:iä sekä korottaa osakepääomaa 82.822.459,92 eurolla. Muutokset on tänään 30.3.2007 merkitty kaupparekisteriin. YIT Oyj:n osakepääoma on korotuksen jälkeen 146.210.995,92 euroa.

YIT Oyj:n hallitus on päättänyt mitätöidä yhtiön hallussa olevat 400 omaa osaketta välittömästi sen jälkeen kun yhtiöjärjestyksen muutos on merkitty kaupparekisteriin.

Yhtiöjärjestyksen muutokset ja osakepääoman korottaminen toteutettiin YIT Oyj:n hallituksen ehdotusten mukaisesti. Hallituksen ehdotukset sekä YIT Oyj:n yhtiöjärjestys ovat luettavissa yhtiön internet-sivuilla osoitteessa www.yit.fi.

Lisätietoja antavat: Varatoimitusjohtaja Sakari Toikkanen, 020 433 2336, sakari.toikkanen@yit.fi, Hallintopäällikkö Marja Salo, 020 433 2470, marja.salo@yit.fi

Virva Salmivaara Viestintäjohtajan varamies

JAKELU: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi