YIT:N YHTIÖJÄRJESTYKSEN MUUTOS JA OSAKEPÄÄOMAN KOROTUS KAUPPAREKISTERIIN

YIT Oyj:n 16.3.2007 pidetty varsinainen yhtiökokous päätti muuttaa yhtiöjärjestyksen 3, 4, 6, 8, 9, 10 ja 11 §:iä sekä korottaa osakepääomaa 82.822.459,92 eurolla. Muutokset on tänään 30.3.2007 merkitty kaupparekisteriin. YIT Oyj:n osakepääoma on korotuksen jälkeen 146.210.995,92 euroa.

YIT Oyj:n hallitus on päättänyt mitätöidä yhtiön hallussa olevat 400 omaa osaketta välittömästi sen jälkeen kun yhtiöjärjestyksen muutos on merkitty kaupparekisteriin.

Yhtiöjärjestyksen muutokset ja osakepääoman korottaminen toteutettiin YIT Oyj:n hallituksen ehdotusten mukaisesti. Hallituksen ehdotukset sekä YIT Oyj:n yhtiöjärjestys ovat luettavissa yhtiön internet-sivuilla osoitteessa www.yit.fi.

Lisätietoja antavat: Varatoimitusjohtaja Sakari Toikkanen, 020 433 2336, sakari.toikkanen@yit.fi, Hallintopäällikkö Marja Salo, 020 433 2470, marja.salo@yit.fi

Virva Salmivaara Viestintäjohtajan varamies

JAKELU: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi