YIT Oyj: Johdon liiketoimet

YIT OYJ Johdon liiketoimet 11.5.2017 klo 13.04

YIT Oyj:n johtoryhmän jäsenet saivat osakkeita yhtiön pitkän aikavälin osakepohjaisen kannustinjärjestelmän vuoden 2014 perusteella. Johtoryhmän jäsen Juha Kostiainen on vastaanottanut osakkeita seuraavasti:

YIT Plc - Johdon liiketoimet

Liiketoimien yhdistetyt tiedot

(1):  Volyymi: 1020 Keskihinta: 0.00 EUR

Lisätietoja antaa:

Hanna Jaakkola, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 5666 070, hanna.jaakkola@yit.fi

Juha Jauhiainen
Lakiasiainjohtaja

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yitgroup.com/fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi