YIT Oyj: Johdon liiketoimet

YIT OYJ Johdon liiketoimet 31.10.2017 klo 11.30

YIT Oyj on vastaanottanut seuraavan ilmoituksen:

YIT Oyj - Johdon liiketoimet

____________________________________________

Ilmoitusvelvollinen

Nimi: Vuoria, Matti

Asema: Hallituksen jäsen/varajäsen

Liikkeeseenlaskija: YIT Oyj

LEI: 529900M13GM4VSTE6W80

Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS

Viitenumero: 529900M13GM4VSTE6W80_20171031104015_3

____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2017-10-27

Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)

Instrumentti tyyppi: OSAKE

ISIN: FI0009800643

Liiketoimen luonne : HANKINTA

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot

(1): Volyymi: 2000 Yksikköhinta: 6,54000 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot

(1): Volyymi: 2000 Keskihinta: 6,54000 EUR

Lisätietoja antaa:

Hanna Jaakkola, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 5666 070, hanna.jaakkola@yit.fi

Juha Jauhiainen
Lakiasiainjohtaja

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yitgroup.com/fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2017 yhdistetty vuotuinen liikevaihtomme oli yli 3,8 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi