YIT OYJ:N HALLITUKSEN NIMITYS- JA PALKITSEMISVALIOKUNTAA TÄYDENNETÄÄN

PÖRSSITIEDOTE        19.11.2008 KLO 15.00

YIT OYJ:N HALLITUKSEN NIMITYS- JA PALKITSEMISVALIOKUNTAA TÄYDENNETÄÄN

YIT Oyj:n hallitus on päättänyt täydentää hallituksen nimitys- ja palkitsemisvaliokuntaa ja nimittää valiokunnan jäseneksi Henrik Ehrnroothin hallituksen ulkopuolelta.

Henrik Ehrnrooth edustaa yhtiön suurinta omistajatahoa ja hänellä on pitkäaikainen ja monipuolinen kokemus eri teollisuudenalojen pörssiyhtiöiden johtamisesta ja toiminnasta.

Hallituksen nimitys- ja palkitsemisvaliokuntaan kuuluvat puheenjohtajana Reino Hanhinen ja jäseninä Henrik Ehrnrooth, Eino Halonen ja Antti Herlin.

Lisätiedot: hallituksen puheenjohtaja Reino Hanhinen, 020 433 2453, reino.hanhinen@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa sekä Keski-Euroopassa. Vuonna 2007 YIT:n liikevaihto oli 3,7 miljardia euroa. YIT:n osake noteerataan OMX NASDAQ Helsinki Oy:ssa. Lisätietoja: www.yit.fi