YIT Oyj:n osavuosikatsauksen 1-9/2008 julkistaminen 29.10.2008

PÖRSSITIEDOTE   22.10.2008  KLO 09:00

YIT Oyj:n osavuosikatsauksen 1-9/2008 julkistaminen 29.10.2008

YIT Oyj:n osavuosikatsaus tammi-syyskuulta julkistetaan keskiviikkona 29.10. klo 8.00. Pörssitiedote, osavuosikatsaus sekä esitysaineistot ovat tällöin saatavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yit.fi/sijoittajat.

Tiedotustilaisuus ja haastattelut

Sijoitusanalyytikoille ja salkunhoitajille tarkoitettu englanninkielinen tilaisuus järjestetään 29.10. klo 10.00 hotelli Seurahuoneella osoitteessa Kaivokatu 12, 00100 Helsinki.

Median edustajilla on mahdollisuus sovittaessa haastatella yhtiön johtoa erillisessä tilaisuudessa.

Puhelinkonferenssi

Sijoitusanalyytikot ja salkunhoitajat voivat osallistua tiedotustilaisuuteen myös puhelinkonferenssin kautta. Puhelinkonferenssiin osallistutaan soittamalla viimeistään viisi minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon (09) 2313 9202.

Verkkolähetys

Toimitusjohtaja Hannu Leinosen esitys analyytikko- ja salkunhoitajatilaisuudesta on katsottavissa reaaliaikaisesti verkkolähetyksenä osoitteessa www.yitgroup.com/webcast.

Esityksen päätyttyä nauhoite on katsottavissa samassa osoitteessa noin kello 12 alkaen.

Lisätietoja: Petra Thorén, sijoittajasuhdejohtaja, 040 764 5462, petra.thoren@yit.fi

Haastattelupyynnöt: Virva Salmivaara, viestintäjohtajan varamies, 040 830 8091, virva.salmivaara@yit.fi.

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi