YIT Oyj:n tiedonantopolitiikka päivitetty

YIT Oyj Pörssitiedote 3.2.2017 klo 8.15

YIT:n hallitus on 2.2.2017 hyväksynyt päivitetyn tiedonantopolitiikan YIT Oyj:lle. YIT on arvioinut tiedottamiskäytäntöjään EU:n Markkinoiden väärinkäyttöasetuksen (Market Abuse Regulation, MAR) ja uusien viranomaistulkintojen johdosta. Jatkossa YIT julkistaa pörssitiedotteella lähtökohtaisesti vain erikseen säänneltyjä tietoja ja toisaalta Markkinoiden väärinkäyttöasetuksen (MAR) nojalla julkistettavaa sisäpiiritietoa.

YIT jatkaa sijoittajauutisten julkaisemista, joilla tiedotetaan YIT:n liiketoimintaan liittyvistä merkittävistä tapahtumia, jotka eivät täytä tiedonantopolitiikan, muun sääntelyn tai tiedonantopolitiikan pörssitiedottamiselle asetettuja kriteerejä, mutta joilla arvioidaan olevan yleistä mielenkiintoa sijoittajien keskuudessa.

Tiedonantopolitiikka on luettavissa kokonaisuudessaan YIT:n kotisivujen sijoittajat osion alla osoitteessa www.yitgroup.com/tiedonantopolitiikka.

Lisätietoja:

Hanna Jaakkola, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 5666 070, hanna.jaakkola@yit.fi

Hanna Malmivaara, viestintäjohtaja, YIT Oyj, puh. 040 561 6568, hanna.malmivaara@yit.fi

Hanna Jaakkola

Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.yitgroup.com/fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi