YIT OYJ:N YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET

YHTIÖTIEDOTE YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET
6.10.2008  KLO 12.00

YIT OYJ:N YLIMÄÄRÄISEN YHTIÖKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET

YIT Oyj:n tänään 6.10.2008 pidetty ylimääräinen yhtiökokous päätti hallituksen valtuuttamisesta yhtiön omien osakkeiden hankintaan ja luovuttamiseen hallituksen ehdotusten mukaisesti.

Hallitukselle myönnetty valtuutus käsittää enintään 12.722.342 yhtiön oman osakkeen hankkimisen yhtiön vapaaseen omaan pääomaan kuuluvilla varoilla sekä näiden osakkeiden luovuttamisen tarkemmin kuvatuin ehdoin. YIT:n osakemäärä 6.10.2008 on yhteensä 127.223.422 kappaletta, joten valtuutus koskee 10 prosenttia yhtiön osakkeista.

Hallituksen ehdotukset ovat luettavissa tämän pörssitiedotteen liitteenä.

Lisätietoja antavat: Antero Saarilahti, hallintojohtaja, 020 433 2280, antero.saarilahti@yit.fi Sakari Ahdekivi, talousjohtaja, 020 433 2258, sakari.ahdekivi@yit.fi

Juha Kostiainen Viestintä- ja kehitysjohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi