YIT PRIMATEL OY:N TOIMITUSJOHTAJAKSI ANTTI NURMINEN 1.7.2005

YIT PRIMATEL OY:N TOIMITUSJOHTAJAKSI ANTTI NURMINEN 1.7.2005 ALKAEN

Tietoverkkopalveluita tarjoavan YIT Primatel Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty tekniikan lisensiaatti Antti Nurminen (44 v). Hän aloittaa uudessa tehtävässään 1.7.2005 alkaen. Nykyinen toimitusjohtaja Hannu Leinonen aloittaa YIT- Yhtymän konsernijohtajana 1.1.2006 ja siirtyy valmistautumaan tehtävään 1.7.2005 alkaen.

Antti Nurminen on ollut YIT Primatel Oy:n palveluksessa vuodesta 2002 alkaen. Vuoden 2005 alusta lähtien hän on johtanut Liiketoiminnan tuki ja kehitys -yksikköä ja sitä ennen toiminut Mobiiliverkot-liiketoimintaryhmän liiketoimintajohtajana.

Nurmisella on kokemusta verkkoliiketoiminnasta myös Skanska Telecom Networksistä ja tietoverkoista Yleisradiosta.
Kansainvälisestä toiminnasta hänellä on noin 10 vuoden kokemus mm. Hollannista, Belgiasta, Kaakkois-Aasiasta ja Itä-Euroopasta.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Hannu Leinonen, puh. 020 433 3301, hannu.leinonen@yit.fi

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja