YIT rakentaa vuokrakerrostalokohteen Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elolle

SIJOITTAJAUUTINEN                                  9.11.2015 KLO 10.00

YIT rakentaa vuokrakerrostalokohteen Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elolle

YIT on allekirjoittanut sopimuksen kerrostalokohteen rakentamisesta Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elolle. Sopimuksen kokonaisarvo on noin 20 miljoonaa euroa. Rakentaminen käynnistyy välittömästi ja kohde valmistuu keväällä 2017.

Helsingin seudulle rakennettavaan kohteeseen valmistuu 105 vuokra-asuntoa ja se toteutetaan YIT:n omistamalle tontille yhtiön suunnitelmien mukaisesti.

Lisätietoja antavat:

Sanna Kaje, johtaja, sijoittajasuhteet ja M&A, YIT Oyj, puh. 050 390 6750, sanna.kaje@yit.fi
Harri Isoviita, liiketoimintaryhmän johtaja, Asuntorakentaminen, YIT Rakennus Oy, puh. 040 553 3833, harri.isoviita@yit.fi

Sanna Kaje
Johtaja, sijoittajasuhteet ja M&A

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on rakennusalan edelläkävijä. Luomme parempaa elinympäristöä Suomessa, Venäjällä, Baltian maissa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Yli 100 vuoden kokemuksella olemme saavuttaneet vahvan markkina-aseman: Suomessa olemme suurin asuntorakentaja ja yksi suurimmista toimitila- ja infrarakentajista sekä Venäjällä merkittävin ulkomainen asuin- ja aluerakentaja. Visiomme on olla askeleen edellä – asiakkaistamme, yhteistyökumppaneistamme ja henkilöstöstämme välittäen. Työllistämme lähes 6 000 henkilöä kahdeksassa maassa. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli noin 1,8 miljardia euroa. Osakkeemme noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.yit.fi