YIT Redingistä vuoden 2014 rakennusyhtiö ja kiinteistökehittäjä Slovakiassa

Report this content

YIT:n tytäryhtiö YIT Reding on voittanut kaksi kolmesta pääpalkinnosta ASB Gaalassa Bratislavassa, Slovakiassa. YITpalkittiin vuoden rakennusyhtiönä ja kiinteistökehittäjänä. Nyt kahdeksannen kerran järjestetty ASB Gaala on arvostettu rakennusalan ja arkkitehtuurin tapahtuma Slovakiassa.

-YIT:llä on vahva suomalainen tausta ja pitkä kokemus rakennusalta. Olen ylpeä siitä, että voimme tuoda Slovakiaan suomalaisen lähestymistavan kiinteistökehittämiseen ja koko rakentamiseen.
Olemme saaneet työstämme hyvää palautetta niin tyytyväisiltä asiakkailtamme kuin yhteistyökumppaneiltamme. Nämä palkinnot osoittavat, että panoksemme laadukkaaseen rakennusbisnekseen kantavat hedelmää. Palkinnot innostavat meitä entisestään kehittämään toimintaamme, kertoo YIT Redingin toimitusjohtaja Milan Murcko.

YIT:n slovakialainen tytäryhtiö YIT Reding keskittyy asuntorakentamiseen ja kiinteistökehitykseen pääasiassa Bratislavassa ja sen ympäristössä.  Tällä hetkellä käynnissä on neljä mittavaa asuntorakennuskohdetta Dubravkassa, Karlova Vesissä ja Nove Mestossa.

Vuosittain järjestettävän Gaalan järjestää ASB-lehti yhteistyössä Trend-lehden kanssa. Tämän vuoden voittajien valintaan osallistui yli 100 alan ammattilaista, ja osa voittajista valittiin yleisöäänestyksen perusteella. Pääpalkinnot valinnut tuomaristo koostui alan ammattilaisista ja asiantuntijoista yksityiseltä ja julkiselta sektorilta.

Lisätietoja:

Tom Sandvik, Baltian maat ja keskinen Itä-Eurooppa -liiketoimintaryhmän johtaja, YIT Rakennus Oy, puh. 400 617 807, tom.sandvik@yit.fi

Hanna Malmivaara, viestintäjohtaja, YIT Oyj, puh 040 561 6568, hanna.malmivaara@yit.fi

Avainsanat: