YIT toteuttaa Stadin ammattiopiston noin 24 miljoonan euron peruskorjauksen Helsingissä

SIJOITTAJAUUTINEN                                  13.5.2015 KLO 13.00

YIT on allekirjoittanut urakkasopimuksen Helsingin kaupungin kiinteistövirasto Tilakeskuksen kanssa Stadin ammattiopiston Prinsessantien toimipaikan peruskorjauksesta. Urakkasopimuksen arvo YIT:lle on noin 24 miljoonaa euroa. Työt aloitetaan välittömästi ja urakka toteutetaan kolmessa vaiheessa. Peruskorjauksen on määrä valmistua keväällä 2018.

Rakennuksen rakennus- ja talotekniikka sekä opetustilat peruskorjataan kauttaaltaan. Tilat peruskorjataan palvelemaan majoitus- ja ravitsemisalan, matkailualan, elintarvikealan sekä luonto- ja ympäristöalan koulutusta. Stadin ammattiopiston Prinsessantie 2:n rakennus on valmistunut 1978.

Lisätietoja antavat:

Sanna Kaje, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 050 390 6750, sanna.kaje@yit.fi
Tero Aaltonen, yksikönjohtaja, Korjausrakentaminen, YIT Rakennus Oy, puh. 040 839 9833,  tero.aaltonen@yit.fi

Sanna Kaje
Sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on rakennusalan edelläkävijä. Luomme parempaa elinympäristöä Suomessa, Venäjällä, Baltian maissa, Tšekissä ja Slovakiassa. Yli 100 vuoden kokemuksella olemme saavuttaneet vahvan markkina-aseman: Suomessa olemme suurin asuntorakentaja ja yksi suurimmista toimitila- ja infrarakentajista sekä Venäjällä merkittävin ulkomainen asuin- ja aluerakentaja. Visiomme on olla askeleen edellä – asiakkaistamme, yhteistyökumppaneistamme ja henkilöstöstämme välittäen. Työllistämme lähes 6 000 henkilöä seitsemässä maassa. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli noin 1,8 miljardia euroa. Osakkeemme noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.yit.fi