YIT vuoden kiinteistökehittäjä Slovakiassa

YIT:n tytäryhtiö YIT Reding valittiin Slovakiassa toisena peräkkäisenä vuotena Vuoden kiinteistökehittäjäksi ASB Gaalassa. Arvostetun ASB Gaalan järjestää ASB lehti yhteistyössä TREND weeklyn kanssa. Palkinnot jaetaan vuosittain arkkitehtuuria ja rakentamista edustaville yksityishenkilöille ja yrityksille, jotka edustavat alojen viimeisintä kehitystä.

YIT on menestynyt myös muissa alan kilpailuissa Slovakiassa, ja kaikki YIT Redingin valmistuneet kohteet on palkittu. CIJ Awards Slovakia -gaalassa Byty Villinki palkittiin parhaana asuntoprojektina vuonna 2014 ja Tarjanne Dubravka edellisenä vuonna. Vuonna 2014 Byty Kivikko palkittiin edistyksellisimpänä, kohtuuhintaisena asuntoprojektina kilpailussa, jonka järjestää Slovakian liikenne-, rakennus- ja aluekehitysministeriö. Kisassa oli mukana 15 kunnallista toimijaa sekä YIT. Ensimmäisen kerran 17 kertaa järjestetyssä kilpailussa yksityinen toimija voitti.

”Olemme iloisia, että niin asiakkaat kuin muut sidosryhmät ovat huomanneet työmme ja palvelumme luotettavan ja kestävän elinympäristön eteen. Menestyksemme ei ainoastaan kerro YIT:n projektien korkeasta laadusta vaan myös persoonallisesta, suomalaisesta lähestymistavasta asiakkaalle, mitä arvostamme suuresti. Tätä kehittämällä yritämme kokoajan pysyä askeleen edellä kilpailijoitamme”, kertoo YIT Redingin toimitusjohtaja Milan Murcko.

Lisätietoja: Tom Sandvik, liiketoimintaryhmän johtaja, Keskinen Itä-Eurooppa, YIT Oyj, puh. 0400617807, tom.sandvik@yit.fi

Avainsanat:

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi