*YIT-YHTYMÄ OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKI

HEX HELSINKI     ARVOPARERIPÖRSSI    TIEDOTE 199/2004
                 OSAKKEET            6.5.2004

YIT-YHTYMÄ OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

YIT-Yhtymä Oyj:n vuoden 2002 C-optiotodistuksilla merkityt yhteensä 35.130 osaketta. Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 7.5.2004 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 Osakemäärä: 61.081.880

HELSINGIN PÖRSSI Mikko Timonen

* * * * * * * * * * * *

HEX HELSINKI SECURITIES EXCHANGE RELEASE 199/2004 SHARES 6 May 2004

YIT CORPORATION: SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS

A total of 35 130 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's C option rights 2002. The shares will be traded on the Helsinki Exchanges as old shares as of 7 May 2004.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Number of shares: 61 081 880

HELSINKI EXCHANGES Mikko Timonen