YIT-YHTYMÄ OYJ:N IAS/IFRS-RAPORTOINTIIN SIIRTYMISEN AIKATAULU

YIT siirtyy raportoimaan IAS/IFRS -säännösten mukaisesti vuoden 2005 alusta seuraavan aikataulun mukaisesti:

- Vuoden 2004 tilinpäätöstiedote julkaistaan 15.2.2005 klo 8.00 suomalaisen tilinpäätöskäytännön (FAS) mukaisesti. Tilinpäätöstiedotteen julkaisun yhteydessä YIT tiedottaa IAS/IFRS-raportointiin siirtymisen aiheuttamista merkittävimmistä muutoksista suuruusluokkineen.

- YIT julkaisee pörssitiedotteen IFRS-standardeihin siirtymisestä 6.4.2005. Tiedote sisältää aloittavan taseen oman pääoman siltalaskelmineen sekä tilikauden 2004 konsernin tuloslaskelman ja taseen vertailutiedot neljännesvuosittain IFRS:n ja FAS:n mukaisesti.

- Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2005 julkaistaan IFRS- standardien mukaisesti 4.5.2005 klo 8.00.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja: Varatoimitusjohtaja Esko Mäkelä, puh. 020 433 2258, esko.makela@yit.fi Sijoittajasuhdepäällikkö Petra Thorén, puh. 020 433 2635, petra.thoren@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi