Bosch laittoi pyykinpesukoneen ja kuivausrummun samaan pakettiin

Uusi Bosch Wash + Dry Logixx 7/4 yhdistää pyykinpesukoneen ja kuivausrummun yhdeksi kokonaisuudeksi. Kekseliäs kuivaava pyykinpesukone hoitaa pyykit kerralla kaappikuntoon.

Bosch Wash + Dry Logixx 7/4 sekä pesee että kuivaa pyykit yhdellä ohjelmalla. Pyykinpesukoneen ja kuivausrummun yhdistelmä hoitaa hellävaraisesti ja energiatehokkaasti jopa 4 kg pyykkiä kaappikuivaksi. Laitteesta voi halutessaan valita myös pelkän pesutoiminnon, jolloin pyykin määrän voi kasvattaa 7 kilogrammaan.

Bosch Wash + Dry Logixx 7/4 -koneessa on energiaa säästävä automaattisesti puhdistuva kosteudentiivistin, minkä ansiosta laite säilyttää A-energialuokkansa vuodesta toiseen. EcoSilence Drive -moottori on hiljainen, energiatehokas ja pitkäikäinen. Pisaran muotoon muotoiltu ja valaistu VarioSoft-rumpu huolehtii hellävaraisuudesta.

Kuivaava pyykinpesukone Bosch Wash + Dry Logixx 7/4 sisältää myös monia näppäriä käytännön sovelluksia. Suurelta kosketusnäytöltä voi tarkastella ohjelman vaiheita, lämpötilaa, linkousnopeutta sekä jäljellä olevan ohjelma-ajan. Laite näyttää myös automaattisesti valitulle ohjelmalle sopivan pyykkimäärän. Ohjelmistosta löytyy vaihtoehdot eri kangasmateriaaleille sekä kuudelle eri tahratyypille.

Bosch Wash + Dry Logixx 7/4 sisältää 24 h ajastimen. Laitteessa on turvallisuuden varalta myös elektroninen lapsilukko.

Tuotenimi Tuotenumero Suositushinta Kuvanumerot
Wash+Dry Logixx 7/4 WVH 28540SN 1500 € 5156, 4977

Mari Hellman
BSH Kodinkoneet Oy,
puh. 020 7510 705,
mari.hellman@bshg.com

Kuvamateriaali:
Painokelpoiset tuotekuvat ladattavissa osoitteesta www.bosch-home.fi, otsikko kuva-arkisto.

Bosch-kodinkoneet ovat olleet innovatiivisen tekniikan, kestävän laadun ja luotettavuuden tae jo yli 75 vuoden ajan. Yhtiön perustajan, Robert Boschin, visio ”technology for life” on edelleen ajankohtainen, sillä Bosch-kodinkoneet tukevat kestävää kehitystä ja ihmisten arjen helpottamista. Myös kodinkoneiden muotoilu perustuu kestävään ajatteluun. Bosch-kodinkoneet on tänä päivänä yksi johtavista kodinkonemerkeistä Euroopassa. Kylmälaitteita, astian- ja pyykinpesukoneita, liesiä ja pienlaitteita myydään ympäri maailmaa. Bosch-kodinkoneiden ydinarvoihin kuuluu ihmisten ja luonnon arvostaminen, ja se heijastuu yrityksen energiatehokkaisiin, luonnonvaroja säästäviin ja kierrätystä tukeviin prosesseihin. Bosch valmistaa luotettavia, kulutusta kestäviä tuotteita, jotka helpottavat käyttäjänsä elämää.

Lisätietoa sivulla: www.bosch-home.fi