DMP tukee Suomen freestyle-maajoukkuetta matkalla menestykseen

Markkinoinnin toteuttaja DMP on olympialaisiin valmistautuvan Suomen freestyle-maajoukkueen uusi pääyhteistyökumppani. Osapuolet ovat sopineet puolivuotisesta kumppanuudesta.

DMP tukee freestyle-maajoukkuetta tärkeänä olympiatalvena. Kumppanuus syntyi yhteisistä arvoista ja tavasta toimia. - Freestyle sopii meille kumppanuuslajina kuin nenä päähän. Tietynlainen tekemisen meininki, nopea suoritusaika ja jatkuva halu kehittää itseään menestyäkseen ovat ominaisia kummallekin osapuolelle, DMP:n myynti- ja markkinointijohtaja Ilkka Mattila sanoo. - DMP on monella tapaa poikkeuksellinen markkinointialan toimija. Toisin kuin useimmat alan yritykset, olemme pitkäjänteisesti markkinoineet myös omaa osaamistamme. Yhteistyö freestyle-maajoukkueen kanssa on jälleen askel eteenpäin markkinointistrategiassamme. DMP on tänään mukana freestyle-maajoukkueen mediatilaisuudessa Talmassa. Tilaisuuden jälkeen klo 17 alkavassa mäkiriehassa joukkueen urheilijat esittävät näyttäviä hyppyjä DMP:n toteuttamista, kestävistä pahvihyppyreistä.

Yrityksestä

Autamme asiakkaitamme kaikenlaisessa viestinnässä aina strategisesta suunnittelusta jokapäiväiseen käytännön viestintätyöhön. Ohjenuoramme on reilu meininki. Se tarkoittaa, että emme tee viestintää viestinnän takia, vaan kaikessa toiminnassamme on lähtökohtana asiakkaan liiketoiminta.