Enemmän viihdettä edullisemmin Sonyn BDP-S185 Blu-ray-soittimella

Nauti teräväpiirtoelokuvista ja verkkoviihteestä tyylikkäästi Sonyn BDP-S185 Blu-ray-soittimen avulla

• Blu-ray- ja DVD-elokuvat HD-laatuisina
  • Elokuvien, musiikin, TV-ohjelmien ja muun sisällön suoratoisto Sony Entertainment Network-palvelusta*
  • Helppo tapa jakaa sisältöä USB:n kautta – säästää myös energiaa

Askel täysiveriseen HD:n maailmaan

Uusi BDP-S185 Blu-ray-soitin on edullinen tapa nauttia viihteestä kotona laadusta tinkimättä. Sen avulla pääsee elokuvateatterin tunnelmaan ja se näyttää tarkasti suosikki-DVD:si pienimmätkin yksityiskohdat. Lisäksi se toistaa elokuvia, musiikkia ja videoita suoraan Internetistä.

Luo todellista tunnelmaa

Kotisohvalla vietettävien leffailtojen aikana voi nauttia toimintaelokuvan nopeista käänteistä tai romanttisen komedian herkistä kuiskauksista. Sonyn Blu-ray tarjoaa jopa kymmenkertaisen äänenlaadun ja viisi kertaa tarkemman kuvan kuin DVD. Sen avulla on mahdollista myös kohentaa vanhat DVD:t tarkkuudeltaan lähes HD-tasoisiksi ja katsella tuttuja suosikkikohtauksia aivan uudella terävyydellä.

Omat aikataulut TV-ohjelmille

BDP-S185 auttaa jokaista perheenjäsentä löytämään oikean sisällön oikeaan aikaan. Pääsy verkon Sony Entertainment Network* -palveluun auttaa löytämään parhaiden studioiden elokuvia uusimmista hiteistä vanhoihin klassikoihin. Sen avulla voi myös kuunnella yli 7 miljoonaa musiikkikappaletta tai toistaa webin parhaita paloja, videosivustojen sisältöä tai katsella YLE Areenan ohjelmia. Näin TV-ohjelmille voi luoda omat aikataulut ja määrätä itse vapaa-ajastaan.

Uusi tunnelma olohuoneeseen

Tyylikäs ja hienostunut BDP-S185 Blu-ray Disc -soitin vie kotiviihteen uudelle tasolle. Sen pieni koko (leveys 290 mm) ja viimeistelty musta muoto (saatavilla myös hopeanvärinen malli BDP-S186) täydentävät huoneen kuin huoneen. Elokuvan, musiikin ja kuvan jakaminen onnistuu USB-portin kautta toimivalla kovalevyasemalla. Alhainen, vain 10 W:n sähkönkulutus ja pieni koko tekevät siitä ystävällisen paitsi ympäristölle myös lompakolle.

“BDP-S185 Blu-ray-soitin on mainio tapa tutustua tulevaisuuden viihteeseen järkevään hintaan. Käyttömahdollisuudet ovat rajattomat aina HD-tason Blu-ray-elokuvista suoraan verkosta toistettaviin palveluihin”, kertoo Anthony Koustelos, Sony Europen kodin viihde-elektroniikan liiketoimintajohtaja.

Tuote tulee myyntiin lokakuun puolivälissä ja sen hinta on 115 euroa.

*Sony Entertainment Networkin Music Unlimited -palvelu on saatavilla vuoden 2011 aikana; Video Unlimited -palvelu tulee saataville vasta myöhemmin.

Sony, Tomohiro Yokoyama, Nordic Marketing, Home Video & Home Theater

tomohiro.yokoyama@eu.sony.com / +45 43 55 72 18

Tai
Viestintätoimisto Taitomylly, Heli Virtanen, 010 239 3304 tai
sony.press@taitomylly.fi

Kuvia tuotteista löytyy osoitteesta www.sonynordicimages.net .

Tietoja Sonysta

Sony on johtava kansainvälinen ääni-, kuva-, viestintä- ja informaatiotekniikan kehittäjä niin yksityis- kuin ammattituotteissa ympäri maailman. Sony tunnetaan sen AV-tuotteista, kuten BRAVIA™-teräväpiirtotelevisioista, Cyber-shot™-digikameroista, Handycam®-videokameroista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten teräväpiirtoisista broadcasting-välineistä, kuten XDCAM™ HD. Sony tarjoaa teräväpiirtoisia tuotteita tuottamisesta esittämiseen. Sen elektroniikka, musiikki, kuvat, pelit ja online-liiketoiminta tekevät yhtiöstä maailman johtavan viihdebrändin. Sony työllistää noin 170 000 työntekijää maailmanlaajuisesti.

Sony tekee pitkäaikaista yhteistyötä jalkapallon parissa. Se on UEFA ChampionsLeaguen virallinen sponsori vuoteen 2012 saakka, FIFA:n virallinen kumppani vuoteen 2014 saakka sekä kansainvälinen FIFA World Cup™ -sponsori vuosina 2010 sekä 2014.

Lisätietoja Sony Europesta saa osoitteeesta http://www.sony-europe.com ja http://www.sony-europe.com/presscenter

“Sony”, “WALKMAN”, “VAIO”, “Cyber-shot”, “Handycam”, α ”, “BRAVIA” ja “ XDCAM” ovat Sonyn rekisteröityjä tavaramerkkejä. “PlayStation” on Sony Computer Entertainment Inc.:n rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit ovat rekisteröity omille omistajilleen.

Yrityksestä

Autamme asiakkaitamme kaikenlaisessa viestinnässä aina strategisesta suunnittelusta jokapäiväiseen käytännön viestintätyöhön. Ohjenuoramme on reilu meininki. Se tarkoittaa, että emme tee viestintää viestinnän takia, vaan kaikessa toiminnassamme on lähtökohtana asiakkaan liiketoiminta.