Mikä on haetuinta Googlessa? Työkalu nyt myös suomeksi

Googlen hakutrendejä analysoiva työkalu Insights for Search toimii nyt myös suomeksi. Työkalun avulla voidaan vertailla eri hakutermien suosiota ajan tai maantieteellisen sijainnin mukaan. Sillä voidaan myös asettaa eri hakutermejä, esimerkkinä vaikkapa suomalaiset puolueet, vertailuun keskenään.

Kielivalikoiman laajenemisen lisäksi Insights for Searchin ominaisuusvalikoima on kasvanut. Tulevia hakutrendejä voidaan ennustaa historiallisen datan perusteella. Hakutermien suosion muutoksia voidaan nyt myös visualisoida animoidun kartan avulla. Kartta näyttää, miten paljon aihetta on haettu eri puolilla maailmaa eri ajankohtina. Google Insights for Search on kätevä työkalu paitsi tutkijoille ja yrityksille, myös kenelle tahansa ajan hengestä kiinnostuneelle. Työkalua voi käyttää osoitteessa http://www.google.com/insights/search/

Yrityksestä

Autamme asiakkaitamme kaikenlaisessa viestinnässä aina strategisesta suunnittelusta jokapäiväiseen käytännön viestintätyöhön. Ohjenuoramme on reilu meininki. Se tarkoittaa, että emme tee viestintää viestinnän takia, vaan kaikessa toiminnassamme on lähtökohtana asiakkaan liiketoiminta.