Pepsodent-fluorihammastahna on puhdistanut suomalaisten hampaita jo 50 vuoden ajan

Pepsodent toi ensimmäisen fluoria sisältävän hammastahnan Suomeen jo 50 vuotta sitten. Juhlavuonna Pepsodent tuo markkinoille kaikkien aikojen edistyksellisimmän Pepsodent-hammastahnasarjan. Pepsodent Ultra Complete -hammastahnojen tuotekehitys vei kaikkiaan kahdeksan vuotta. Uuden hammastahnan kumppaniksi sopii harjaspään keskeltä taipuva Inside Precision -hammasharja.

Hampaiden uhkana ovat päivänmittaan useasti nautitut välipalat ja juomat. Hammasvälien kunnollinen puhdistus unohtuu monelta suomalaiselta kokonaan. Parhaiten hammasvälit puhdistaa hammaslanka, mutta uuden Pepsodent Ultra Complete -hammastahnan microgranule-hiukkaset puhdistavat hammasvälejä tavallista fluorihammastahnaa paremmin. Uusi10-vaikutteinen Pepsodent Ultra Complete -hammastahna sisältää fluorin lisäksi pehmeitä, hammasvälejä puhdistavia microgranule-hiukkasia, sinkkiä ja HAP-mineraalia.

Pepsodent Ultra Complete -hammastahnat antavat kokonaisvaltaisen suojan, koska ne suojaavat reikiintymiseltä, ienongelmilta, plakilta 18 tunnin ajan ja kiillettä eroosiolta. Lisäksi Ultra Complete antaa luonnollisen valkoiset hampaat, raikastaa hengityksen, vähentää hammaskiven muodostumista, hidastaa suun bakteerien lisääntymistä sekä puhdistaa hammasvälejä pehmeiden microgranule-hiukkasten avulla ja vähentää vihlontaa.
Pepsodent Ultra Comple -hammastahnoja ovat Original, tummentumia poistava White ja pitkään hengityksen raikkaana pitävä Fresh.

Hinta: noin 3,35 euroa

Keskeltä taipuva Pepsodent-uutuushammasharja

Hammaskaaren sisäpuoli on hankala puhdistaa sen kaarevasta muodosta johtuen. Pepsodent Inside Precision -uutuushammasharjan harjaspää taipuu keskeltä, minkä ansiosta harjakset mukautuvat hammasrivistön muotoon. Näin ulkopinnan lisäksi myös hammaskaaren sisäpinta puhdistuu tarkasti. Pieni harjaspää auttaa puhdistamaan myös takahampaat huolellisesti. Uutuusharjaa on saatavilla Medium- ja Soft-kovuuksilla.

Hinta: noin 2,75 euroa. Pakkaukseen kuuluu harjan suojakotelo.

Suomen Hammaslääkäriliitto suosittaa fluorihammastahnan käyttöä hampaiden hoidossa kahdesti päivässä.

Tuija Åkerman
Nordic Brand Manager, Unilever Finland Oy