Pohjoismaiden suurin Gigantti Megastore avautuu Vantaan Tammistossa 13. kesäkuuta klo 7.00

Vantaan Tammistossa avautuu tänään maanantaina klo 7.00 uusi, kaksi kertaa aikaisempaa suurempi Gigantti Megastore. Yli 6000-neliöinen myymälä on avautuessaan Pohjoismaiden suurin Gigantti-myymälä.

Tammiston Megastore on Gigantin uusimman konseptin mukainen myymälä. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että tuotevalikoima on entistäkin laajempi ja tarjolla on myös aikaisempaa enemmän eri tuoteryhmien erikoistuotteita. Uudistuksen uskotaan kasvattavan Gigantin myyntiä voimakkaasti lähikuukausina.

”Myymälän sisätiloihin ja ostokokemuksen elämyksellisyyteen on panostettu paljon. Olemme erityisen ylpeitä TV-seinästä, joka pitää sisällään 420 erilaista televisiota”, kertoo tavaratalopäällikkö Kjell Wallenius.

Gigantti tulee aukaisemaan Suomeen vielä kahdeksan Megastore-myymälää seuraavan parin vuoden aikana.

Laajennettu myymälä sijaitsee Vantaalla osoitteessa Sähkötie 3.

Lisätietoja medialle:
Irmeli Rytkönen
, toimitusjohtaja, Gigantti
Puh: 0400 205 545, irmeli.rytkonen@gigantti.fi

Heli Virtanen, tiedottaja, Taitomylly
Puh: 045 110 9894, heli.virtanen@taitomylly.fi

Gigantti
Gigantti Oy Ab on Suomessa toimiva kodinkoneketju, jolla on 41 myymälää ja noin 1000 työntekijää. Yhtiön myynti viime tilikautena oli 433 miljoonaa euroa. Myymälöiden lisäksi Gigantti myy tuotteitaan verkkokaupassaan www.gigantti.fi sekä puhelimitse. Gigantti on osa norjalaista Elkjøp-konsernia, jonka omistaa englantilainen DSG international plc. Lisätietoja www.gigantti.fi.