Radio City tunnustaa: seteleitä kylvävä mummo oli meidän ideamme

Lauantaina Helsingin keskustan Stockmannin eteen limusiinilla päräyttänyt, rahojaan hövelisti kylvänyt vanhempi rouvashenkilö on herättänyt huomiota. Mysteerimummoa on epäilty lottovoittajaksi tai tärähtäneeksi. Villeimmät teoriat liittyvät presidenttipeliin. Tempauksen taustalta löytyy kuitenkin vuodenvaihteessa Helsingissä lähetykset aloittanut Radio City.

Tänään kello 15 alkavassa Juha Valvion vetämässä Radio Cityn Rockote-ohjelmassa paljastuu, miten mummolta saatujen setelien arvon voi helposti kymmenkertaistaa.

--Jos on onnistunut hankkimaan setelin tältä rouvalta, siitä kannattaa pitää toistaiseksi kiinni, eikä tuhlata heräteostoksiin, kertoo Radio Cityn ohjelmajohtaja René Mäkinen.

Radio Cityn toimitetut ohjelmat pyörähtivät käyntiin tänään. Rockote-iltapäivämakasiinin lisäksi kanavalla kuullaan Lauri Kottosen ja Veera Karhuvaaran johdolla Ylösnousemus joka arkiaamu kello kuudelta. Ohjelmassa metsästetään pääkaupunkiseudun uutisia ja kerrotaan niitä sekä yleiskielellä että stadin slangilla. Tiistaisin Radio Cityllä on vuorossa Juha Vuorisen Tähtivieras ja keskiviikkoisin Pauliina Tuomolan Buduaari. Torstai-iltapäivisin studiossa häärää Katja Ståhl ja perjantaisin kuullaan Jussi Mäntysaaren ohjelma Jussi Mäntysaaren Ohjelma. Legendaarisen Pietarinkadun Oilersin Go Go -ohjelman come back tapahtuu lauantaina 14.1 kello 10.

Radio Cityn taajuus on 99,4 MHz Uudenmaan alueella. Radio City kuuluu myös netissä: http://www.radiocity.fi/nettiradio/

Lisätiedot:

Radio City, ohjelmajohtaja René Mäkinen, puh. 0400 885 640

Kuvat: Radio City

SBS Media on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä vahvassa kasvussa olevat tv-kanavat TV5 ja The Voice. SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.