Salesforcen CRM-mobiilisovellus päivitetty iPhone 3.0:lle

Mobiilisovelluksella käsiksi yritystietoihin mistä vain.

Salesforcen suosittu CRM Mobile -asiakkuudenhallintaohjelmisto on päivitetty tukemaan iPhonen uuden ohjelmistoversion ominaisuuksia. Nyt ohjelma mahdollistaa paitsi paljon keskustelua herättäneen kopioinnin ja liittämisen, myös tietueiden kloonaamisen, kalenterityyppisten tapahtumien luonnin ja monipuolistuneet hakutoiminnot. CRM Mobile -ohjelman avulla yritykset pääsevät asiakastietoihinsa käsiksi iPhonen tai iPod Touchin avulla. Myös puheluiden ja sähköpostien hallinta onnistuu CRM-järjestelmää hyödyntäen. Mobiiliohjelmisto hyödyttää erityisesti liikkuvia työntekijöitä, kuten kenttää kiertäviä myyjiä. Ohjelmaa on ladattu jo lähes 100 000 kertaa. Salesforce CRM Mobilen voi ladata itselleen ilmaiseksi osoitteessa www.itunes.com/appstore. Lisätietoa sovelluksesta voi lukea Salesforcen virallisesta blogista osoitteessa http://blogs.salesforce.com/blogs/2009/06/salesforce-crm-mobile-updated-for-iphone-os-30.html sekä osoitteessa https://www.salesforce.com/mobile/lite. Kuvia ladattavissa tämän tiedotteen alalaidassa olevista linkeistä.

Yrityksestä

Autamme asiakkaitamme kaikenlaisessa viestinnässä aina strategisesta suunnittelusta jokapäiväiseen käytännön viestintätyöhön. Ohjenuoramme on reilu meininki. Se tarkoittaa, että emme tee viestintää viestinnän takia, vaan kaikessa toiminnassamme on lähtökohtana asiakkaan liiketoiminta.