Sony Walkman® on nyt langaton

Uudet tyylikkäät ja värikkäät A- ja S-sarjan MP3-videosoittimet toimivat nyt Bluetooth®-yhteydellä

• Walkman® NWZ-A860-sarja: upea suunnittelu ja huipputason äänenlaatu (S-Master MX -digitaalivahvistin), 7,1 cm:n (2,8-tuumainen) terävä LCD-laajakuvakosketusnäyttö, Bluetooth®-yhteys
  • Walkman® NWZ-S760-sarja: ohut ja tyylikäs, ensiluokkainen äänenlaatu, Bluetooth®-yhteys ja 50 tunnin akun kesto
  • Walkman® NWZ-E460-sarja: värikäs suunnittelu ensiluokkainen ääni ja basso, 50 tunnin akun kesto ja viihdyttävä karaoketila sekä lyriikkanäyttö
  • Walkman® NWZ-W260-sarja: vedenpitävä2, langaton, pestävä3, käytössä mukava ja entistä kevyempi malli

Tämän kauden Walkman®-mallisto hemmottelee käyttäjiä rikkaammalla ja entistä täydellisemmällä äänellä. Sonyn malleista löytyvät täydelliset MP3-soittimet ja MP3-videosoittimet aina Walkman® A860-sarjan huipputason äänenlaadusta Walkman® E460-sarjan värikkääseen ulkoasuun ja viihdyttäviin ominaisuuksiin.

Walkman®-malliston A860-, S760- ja E460-sarjoja yhdistää virtaviivaisuus, kurvikas muotoilu sekä akku, josta riittää virtaa pitkään kuunteluun. Kaikissa kolmessa mallissa on MediaGo-ohjelmisto, joka helpottaa musiikkitiedostojen, videoiden ja valokuvien siirtoa Windows® Explorerista tai iTunes-ohjelmistosta.

Sonyn ainutlaatuinen Clear Audio -tekniikka takaa erinomaisen äänenlaadun. SensMe™-ohjelman avulla musiikkikanavien luominen teeman mukaan on helppoa, sillä ohjelma luokittelee automaattisesti musiikkikappaleet eri kanaviin. Muita yhteisiä viihdyttäviä ominaisuuksia uusissa malleissa ovat karaoketila, synkronoitu lyriikkanäyttö sekä kielenoppimisfunktio.

A860- ja S760-sarjojen ääni kuuluu Bluetooth®-yhteyden kautta langattomissa kuulokkeissa, kaiutintelakoissa, auton äänentoistojärjestelmissä ja muissa yhteensopivissa laitteissa. Bluetooth®-yhteys Walkman® A860- ja S760-sarjoissa mahdollistaa myös valokuvien5 jakamisen yhteensopivien matkapuhelinten välillä.

Äänen laatu hifistien makuun: Walkman® NWZ-A860-sarjan MP3-videosoitin
Kaikkien aikojen Walkman®-malliston keulakuvana kulkee uskomattoman tyylikkäästi suunniteltu uusi NWZ-A860-sarjan MP3-videosoitin.

Kauniisti muotoiltu Walkman® A860 vie tavallisen soundin aivan uusiin korkeuksiin Clear Audio -tekniikan avulla. Uuden sukupolven Sonyn S-Master MX - digitaalivahvistimen tekniikka alentaa melutasoa ja äänen vääristymistä sekä takaa, että lempikappaleet kuulostavat entistä paremmalta.

Leveä, 2,8-tuumainen LCD-kosketusnäyttö tarjoaa upean käyttökokemuksen valokuvien ja videoiden selaamiseen. Terävää ja kirkasväristä näyttöä koskettamalla pystyy kätevästi selailemaan tallennettuja tiedostoja.

Langaton elämys ja korkealaatuinen ääni: Walkman® NWZ-S760-sarjan MP3-videosoitin
Ohuen ja tyylikkään Walkman® NWZ-S760-sarjan avulla pääsee nauttimaan langattoman kuuntelun vapaudesta ja mukavuudesta Bluetooth®-yhteydellä.

Elävän äänen varmistaa neljä Clear Audio -tekniikkaa (kirkas basso, kirkas stereoääni, DSEE (Digital Sound Enhancement Engine) ja EX-kuulokkeet). Akulla voi kuunnella 50 tuntia musiikkia tai katsoa 10 tuntia videoita.

Erinomaisen langattoman äänen tarjoavat MDR-NWBT10 Bluetooth® -kuulokkeet ovat täydellinen kumppani Walkman®-mallistolle. Kuulokkeiden akun voi ladata joko tietokoneesta tai suoraan Walkmanin® kautta, ja akku riittää musiikin kuunteluun jopa 4 tunnin ajaksi. Vaikka Walkman® on hautautuneena laukun tai taskun pohjalle, kuulokkeissa olevan ohjausobjektin avulla kappaleiden valinta ja vaihto sujuu ilman sähläystä.

Värikäs suunnittelu, loistava ääni ja viihdyttävät ominaisuudet löytyvät Walkman® NWZ-E460-sarjan MP3-videosoittimesta
Astu värikkäiden Walkman®-videosoittimien maailmaan! Uusi NWZ-E460 kuulostaa yhtä hyvältä kuin miltä näyttää.

Uudet EX-kuulokkeet sekä Sonyn Clear Audio -tekniikka (kirkas basso, kirkas stereoääni ja DSEE) takaavat laadukkaan Walkman®-äänen. Pitkäkestoinen akku (50 tuntia musiikin kuunteluun tai 10 tuntia videoiden katseluun) tuo viihtyisyyttä pitkille lennoille, työmatkoille tai viikonloppureissuille.

Vedenpitävä, langaton, pestävä ja kätevä Walkman® NWZ-W260-sarjan MP3-soitin
Kätevä ja edeltäjäänsä 25 % kevyempi, Walkman® NWZ-W260 -sarja on täydellinen urheiluun ja sopii aktiiviseen elämäntapaan. Kätevä käyttää kuntosalilla, lenkillä, tai vaikka suihkussa. 2,3,8

Content Transfer -ohjelmisto helpottaa tiedostojen siirtoa tietokoneelta tai iTunes-ohjelmistosta 4 .

Nopea kolmen minuutin lataus antaa tarpeeksi virtaa 60 minuutin kuunteluun,ja täyteen ladattu akku mahdollistaa jopa 8–9 tunnin yhtäjaksoisen kuuntelun, joka riittää pitkänkin treenin ajaksi.

ZAPPIN™-kappalehakutekniikalla kappaleen valinta helpottuu. ZAPPIN™-nappia painamalla käyttäjä kuulee pienen näytteen jokaisesta kappaleesta. Näin sopivan kappaleen valinta helpottuu, kun sitä ei tarvitse hakea valikon tai soittolistojen kautta.

Uusi MP3-soittimien ja MP3-videosoittimien Walkman®-sarja on saatavilla elokuun lopulla. Tuotteiden hinnat löytyvät alta.

Malli Hinta (€)
NWZA864 199
NWZA865 245
NWZA866 289
NWZE463 99
NWZE464 125
NWZS764 160
NWZS765 180
NWZW262 89

ALAVIITTEET
1 Bluetooth®-yhteys on saatavilla Walkman® A860- ja S760-sarjan malleissa.
2 Ei ole tarkoitettu jatkuvaan kosketukseen veden kanssa (IPx5 rated).
3 Pesu kevyesti juoksevan veden alla. Älä käytä harjaa, sientä, saippuaa tai pesuainetta.
4 Ainoastaan ei-DRM-suojattua sisältöä on mahdollista siirtää iTunes-ohjelmistosta.
5 Tiedostojen siirtäminen ilman tekijänoikeuksia muuhun kuin henkilökohtaiseen käyttöön on kiellettyä tekijänoikeuslain nojalla.
6 Arvioitu toisto MP3-tiedostosta 128 kbps, ekvalisaattori ei ole käytössä ja Screen Off -ajastin on asetettu 30 sekuntiin.
7 Arvioitu toisto MPEG-4 Simple Profile -tiedostosta on 384 kbps.
8 Ei saa käyttää voimakaspaineisissa suihkuissa.
9 Arvioitu toisto MP3-tiedostosta 128 kbps

Mainitut yritykset ja tuotteet saattavat olla rekisteröityjä tavaramerkkejä ja rekisteröity omille omistajilleen.
WALKMAN® on Sony Corporationin rekisteröity tavaramerkki. iTunes on Apple Inc.:in rekisteröity tavaramerkki.
Bluetooth® merkki ja logo on rekisteröity tavaramerkki ja Bluetooth SIG, Inc.:in omistuksessa. Sony Corporationilla on lupa merkkien käyttöön.
Microsoft, Windows ja Windows-logo ovat Microsoft Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä U.S.A.:ssa ja/tai muissa maissa.

Lisätietoja ja tuotekuvia:
Sony Nordic Product Manager Mika Ilves +358 9 742 1200 / mika.ilves@eu.sony.com

tai
Viestintätoimisto Taitomylly, Heli Virtanen, 010 239 3304 / sony.press@taitomylly.fi

Kuvia tuotteista löytyy osoitteesta www.sonynordicimages.net

Tietoja Sonysta
Sony on johtava kansainvälinen ääni-, kuva-, viestintä- ja informaatiotekniikan kehittäjä niin yksityis- kuin ammattituotteissa ympäri maailman. Sony tunnetaan sen AV-tuotteista, kuten BRAVIA™-teräväpiirtotelevisio, Cyber-shot™-digikamera, Handycam®-videokamera ja Walkman®-MP3-soitin sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten teräväpiirtoisista broadcasting-välineistä, kuten XDCAM™ HD. Sony tarjoaa teräväpiirtoisia tuotteita tuottamisesta esittämiseen. Sen elektroniikka, musiikki, kuvat, pelit ja online-liiketoiminta tekevät yhtiöstä maailman johtavan viihdebrändin. Sony työllistää noin 170 000 työntekijää maailmanlaajuisesti.

Sony tekee pitkäaikaista yhteistyötä jalkapallon parissa. Se on UEFA Champions Leaguen virallinen sponsori vuoteen 2012 saakka, FIFA:n virallinen kumppani vuoteen 2014 saakka sekä kansainvälinen FIFA World Cup™ -sponsori vuosina 2010 sekä 2014.

Lisätietoja Sony Europesta saa osoitteeesta http://www.sony-europe.com ja http://www.sony-europe.com/presscenter

“Sony”, “WALKMAN”, ”VAIO”, ”CYBER-shot”, ”Handycam”, ”α”, ”BRAVIA” ja “XDCAM” ovat Sonyn rekisteröityjä tavaramerkkejä. Muut mainitut tavaramerkit ovat rekisteröity omille omistajilleen.

iWMA DRM -playback ei ole saatavilla Turkissa

Yrityksestä

Autamme asiakkaitamme kaikenlaisessa viestinnässä aina strategisesta suunnittelusta jokapäiväiseen käytännön viestintätyöhön. Ohjenuoramme on reilu meininki. Se tarkoittaa, että emme tee viestintää viestinnän takia, vaan kaikessa toiminnassamme on lähtökohtana asiakkaan liiketoiminta.