Sonyltä uusia HD-valvontakameroita

Sony Professional esitteli turvallisuusalan IFSEC-messuilla tukun uusia valvontakameroita. Niistä kiinnostavimpina esimerkkeinä voidaan pitää kahta uutta HD-kameraa, mallinimiltään SNC-DH180 sekä SNC-DH240. Kamerat laajentavat yhtiön teräväpiirtoisten valvontakameroiden valikoimaa markkinoiden osoittaessa selvää kysynnän nousua. Teräväpiirtoisten IP-kameroiden menekin arvioidaan olevan noin kolmannes kaikista tänä vuonna myydyistä kameroista ja IP- sekä analogikameroiden yhteisen osuuden arvioidaan nousevan puoleen kaikista myydyistä kameroista vuonna 2012. Uudet kamerat keskittyvät kuvanlaadun parantamiseen, missä auttaa esimerkiksi DEPA-videoanalytiikkatekniikan käyttö (Advanced Distributed Enhanced Processing Architecture). SNC-DH180 on erityisen lujatekoinen kamera ja se kestää hyvin ilkivaltaa. Sen sisäänrakennetun infrapunavalaisimen avulla kameralla saadaan hyvälaatuista kuvaa jopa täysin pimeässä. Kameran nopea verkkoyhteys tukee H.264, MPEG-4 sekä JPEG-pakkausmuotoja. Kestävä rakenne ja kuvanparannustekniikka tekevät siitä hyvän valvontakameran vaikeisiinkin olosuhteisiin. SNC-DH240 on helppokäyttöinen sujuvan tarkennuksen ja zoomauksen vuoksi. Se hyödyntää useita eri kuvanparannuskeinoja, kuten liike-epätarkkuutta vähentäviä View-DR ja XDNR (excellent dynamic noise reduction) -tekniikoita. “HD-tason kameratekniikka parantaa kameravalvontaa merkittävästi. Nyt esitellyt uudet kameramallit vastaavat kasvaneeseen kysyntään. Niiden myötä voimme nyt tarjota asiakkaillemme täyden HD-valvontaratkaisun aina kuvaamisesta toistamiseen, riippumatta käytetystä tallennusratkaisusta. Kun laitteet yhdistetään HD-yhteensopiviin tallentimiin ja monitoreihin, olemme monta askelta edellä vain tiettyjä laitteita tarjoavia kilpailijoitamme”, sanoo Sony Professionalin Reijo Kolu. SNC-DH180 ja SNC-DH240 ovat osa Sonyn teräväpiirtoisia V, E ja X Series mallistoja ja ne tulevat myyntiin heti. Lisätietoja Sonyn videovalvontaratkaisuista osoitteessa www.pro.sony.eu

Yrityksestä

Autamme asiakkaitamme kaikenlaisessa viestinnässä aina strategisesta suunnittelusta jokapäiväiseen käytännön viestintätyöhön. Ohjenuoramme on reilu meininki. Se tarkoittaa, että emme tee viestintää viestinnän takia, vaan kaikessa toiminnassamme on lähtökohtana asiakkaan liiketoiminta.