Sonyn langattomilla MDR-DS6500-kuulokkeilla uskomaton 3D-kuuntelukokemus

• digitaaliset langattomat kuulokkeet, joissa on 7.1-kanavainen digitaalinen tilaääni
  • häiriötön CD-tasoinen ääni jopa 100 metrin kantamalla
  • 7.1-kanavainen VPT-teknologia (Virtualphones Technology) tuottaa mahtavan tilaäänen
  • helppo ja nopea langaton lataus – kolmen tunnin latauksella noin 20 tunnin toisto
  • tyylikäs monolithic design

Sonyn uudet MDR-DS6500-kuulokkeet takaavat rikkaan, kristallinkirkkaan 3D-äänen ilman häiriöitä ja johtoja. Digitaalisten MDR-DS6500-tilaäänikuulokkeiden ansiosta TV-ohjelmat, Blu-ray/DVD-elokuvat ja Playstation 3 -pelit saavat arvoisensa äänen.

Sonyn ainutlaatuinen VPT-teknologia (Virtualphones Technology) tuottaa monikanavaisista kaiuttimista tutun todellisen tuntuisen akustisen tilaäänen. VPT luo virtuaalisen 7.1-kanavaisen tilaäänen jopa silloin, kun kuunnellaan 2-kanavaista stereo- tai 5.1-kanavaista ohjelmaa. Lisäksi käyttäjä voi valita elokuvien katseluun, pelaamiseen tai puheen kuunteluun sopivan äänityylin, joka optimoi kuuntelukokemuksen.

MDR-DS6500:n laaja toimintasäde (noin 100 metriä) antaa vapauden käyskennellä ympäri kotia nauttien samalla CD-tasoisesta äänilaadusta.

Täysin langaton lähetys ei ota häiriötä muista kotona olevista laitteista. Lisäksi automaattinen viritys vaihtaa saumattomasti RF-kanavien välillä ja optimoi signaalin vastaanottoa taukoamatta ilman häiriöitä ja hankaluuksia.

MDR-DS6500-kuulokkeissa on erinomainen äänenlaatu ja lisäksi ne ovat helppokäyttöiset. Liittämällä kuulokkeiden telakan mihin tahansa monikanavaiseen lähteeseen voi nauttia mukaansatempaavasta 3D-äänestä.

Latausalustan virtaviivainen monolithic design sopii upeasti yhteen BRAVIA-kotiteatterin kanssa. Käytön välillä MDR‑DS6500-kuulokkeet voidaan asettaa tyylikkääseen langattomaan lataustelakkaan. Kolmen tunnin latauksella saa virtaa noin 20 tunnin kuunteluun.

Uudet digitaaliset MDR-DS6500-kuulokkeet ovat saatavilla toukokuusta 2011 lähtien. Kuulokkeiden suositushinta on 279 euroa.

Lisätietoja ja kuvat:
Viestintätoimisto Taitomylly, Heli Virtanen, 010 239 3304 tai sony.press@taitomylly.fi
Kuva tuotteesta löytyy osoitteesta http://www.sonynordicimages.net/mdr-ds6500.

Tietoja Sonysta
Sony on johtava kansainvälinen ääni-, kuva-, viestintä- ja informaatiotekniikan kehittäjä niin yksityis- kuin ammattituotteissa ympäri maailman. Sony tunnetaan sen AV-tuotteista, kuten BRAVIA™-teräväpiirtotelevisioista, Cyber-shot™-digikameroista, Handycam®-videokameroista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten teräväpiirtoisista broadcasting-välineistä, kuten XDCAM™ HD. Sony tarjoaa teräväpiirtoisia tuotteita tuottamisesta esittämiseen. Sen elektroniikka, musiikki, kuvat, pelit ja online-liiketoiminta tekevät yhtiöstä maailman johtavan viihdebrändin. Sony työllistää noin 170 000 työntekijää maailmanlaajuisesti.

Sony tekee pitkäaikaista yhteistyötä jalkapallon parissa. Se on UEFA Champions Leaguen virallinen sponsori vuoteen 2012 saakka, FIFA:n virallinen kumppani vuoteen 2014 saakka sekä kansainvälinen FIFA World Cup™ -sponsori vuosina 2010 sekä 2014.

Lisätietoja Sony Europesta saa osoitteeesta http://www.sony-europe.com ja http://www.sony-europe.com/presscenter

“Sony”, “BRAVIA”, PlayStation 3 ja “VAIO” ovat Sonyn rekisteröityjä tavaramerkkejä. “PlayStation” on Sony Computer Entertainment Inc.:n rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit ovat rekisteröity omille omistajilleen.

Yrityksestä

Autamme asiakkaitamme kaikenlaisessa viestinnässä aina strategisesta suunnittelusta jokapäiväiseen käytännön viestintätyöhön. Ohjenuoramme on reilu meininki. Se tarkoittaa, että emme tee viestintää viestinnän takia, vaan kaikessa toiminnassamme on lähtökohtana asiakkaan liiketoiminta.