Sonyn langattomilla MDR-DS6500-kuulokkeilla uskomaton 3D-kuuntelukokemus

• digitaaliset langattomat kuulokkeet, joissa on 7.1-kanavainen digitaalinen tilaääni
  • häiriötön CD-tasoinen ääni jopa 100 metrin kantamalla
  • 7.1-kanavainen VPT-teknologia (Virtualphones Technology) tuottaa mahtavan tilaäänen
  • helppo ja nopea langaton lataus – kolmen tunnin latauksella noin 20 tunnin toisto
  • tyylikäs monolithic design

Sonyn uudet MDR-DS6500-kuulokkeet takaavat rikkaan, kristallinkirkkaan 3D-äänen ilman häiriöitä ja johtoja. Digitaalisten MDR-DS6500-tilaäänikuulokkeiden ansiosta TV-ohjelmat, Blu-ray/DVD-elokuvat ja Playstation 3 -pelit saavat arvoisensa äänen.

Sonyn ainutlaatuinen VPT-teknologia (Virtualphones Technology) tuottaa monikanavaisista kaiuttimista tutun todellisen tuntuisen akustisen tilaäänen. VPT luo virtuaalisen 7.1-kanavaisen tilaäänen jopa silloin, kun kuunnellaan 2-kanavaista stereo- tai 5.1-kanavaista ohjelmaa. Lisäksi käyttäjä voi valita elokuvien katseluun, pelaamiseen tai puheen kuunteluun sopivan äänityylin, joka optimoi kuuntelukokemuksen.

MDR-DS6500:n laaja toimintasäde (noin 100 metriä) antaa vapauden käyskennellä ympäri kotia nauttien samalla CD-tasoisesta äänilaadusta.

Täysin langaton lähetys ei ota häiriötä muista kotona olevista laitteista. Lisäksi automaattinen viritys vaihtaa saumattomasti RF-kanavien välillä ja optimoi signaalin vastaanottoa taukoamatta ilman häiriöitä ja hankaluuksia.

MDR-DS6500-kuulokkeissa on erinomainen äänenlaatu ja lisäksi ne ovat helppokäyttöiset. Liittämällä kuulokkeiden telakan mihin tahansa monikanavaiseen lähteeseen voi nauttia mukaansatempaavasta 3D-äänestä.

Latausalustan virtaviivainen monolithic design sopii upeasti yhteen BRAVIA-kotiteatterin kanssa. Käytön välillä MDR‑DS6500-kuulokkeet voidaan asettaa tyylikkääseen langattomaan lataustelakkaan. Kolmen tunnin latauksella saa virtaa noin 20 tunnin kuunteluun.

Uudet digitaaliset MDR-DS6500-kuulokkeet ovat saatavilla toukokuusta 2011 lähtien. Kuulokkeiden suositushinta on 279 euroa.

Lisätietoja ja kuvat:
Viestintätoimisto Taitomylly, Heli Virtanen, 010 239 3304 tai sony.press@taitomylly.fi
Kuva tuotteesta löytyy osoitteesta http://www.sonynordicimages.net/mdr-ds6500.

Tietoja Sonysta
Sony on johtava kansainvälinen ääni-, kuva-, viestintä- ja informaatiotekniikan kehittäjä niin yksityis- kuin ammattituotteissa ympäri maailman. Sony tunnetaan sen AV-tuotteista, kuten BRAVIA™-teräväpiirtotelevisioista, Cyber-shot™-digikameroista, Handycam®-videokameroista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten teräväpiirtoisista broadcasting-välineistä, kuten XDCAM™ HD. Sony tarjoaa teräväpiirtoisia tuotteita tuottamisesta esittämiseen. Sen elektroniikka, musiikki, kuvat, pelit ja online-liiketoiminta tekevät yhtiöstä maailman johtavan viihdebrändin. Sony työllistää noin 170 000 työntekijää maailmanlaajuisesti.

Sony tekee pitkäaikaista yhteistyötä jalkapallon parissa. Se on UEFA Champions Leaguen virallinen sponsori vuoteen 2012 saakka, FIFA:n virallinen kumppani vuoteen 2014 saakka sekä kansainvälinen FIFA World Cup™ -sponsori vuosina 2010 sekä 2014.

Lisätietoja Sony Europesta saa osoitteeesta http://www.sony-europe.com ja http://www.sony-europe.com/presscenter

“Sony”, “BRAVIA”, PlayStation 3 ja “VAIO” ovat Sonyn rekisteröityjä tavaramerkkejä. “PlayStation” on Sony Computer Entertainment Inc.:n rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit ovat rekisteröity omille omistajilleen.