Sonyn SMP-N200 on kätevä uutuus kodin viihdetarjontaan

• Elokuvien, musiikin ja muun sisällön suoratoisto HD- ja 3D-tasoisena
  • Toistaa sisältöä muista laitteista langattomasti tai USB-yhteydellä

Verkkoon isommalta ruudulta

Verkon selaaminen onnistuu nyt kotisohvalta Sonyn uuden SMP-N200 Media Streamerin avulla. HD- ja 3D-elokuvat toistuvat ruudulle suoraan verkosta, ja valokuvat ja videot heräävät henkiin TV-ruudun tarjoamalla isolla näytöllä. SMP-N200 Network Media Streamer muuttaa minkä tahansa television Internet-TV:ksi.

Uusi tapa tarkastella verkkoa

Television avaaminen tuo kuvaruudulle myös verkon parhaat palat. Internet-TV:ltä onnistuu esimerkiksi YLE Areenan katsominen, surffaaminen suosituilla verkkosivustoilla, osallistuminen sosiaalisen median keskusteluun TV:tä katsellessa tai elokuvien ja urheilulähetysten seuraaminen 3D:nä. Pienikokoinen SMP-N200 on tyylikäs lisä olohuoneeseen ja tarjoaa teknologiaa, joka tuo kotiin tulevaisuuden viihteen.

Omavalintaista viihdettä suoraan televisiosta

Sony Entertainment Network** -palvelusta voi toistaa suoraan tuhansia HD- ja 3D-elokuvia klassikoista uutuuksiin, tai soittaa musiikkia Sibeliuksesta Sorsakoskeen. Saatavilla on 7 miljoonaa kappaletta.

Saumattomat yhteydet kodin sisällä

SMP-N200 Media Streamerin avulla internetin käyttäminen televisiossa ei ole monimutkaista. Yhteys löytyy nopeasti ja helposti langattomalla verkolla tai Ethernet-johdolla. Ovi verkon viihteeseen löytyy heti, eikä käyttäjän tarvitse muistaa salasanoja tai selvittää ikäviä johtoja.

Viihteen jakaminen kotona sujuu mutkattomasti USB:n tai langattoman verkon yli. Valokuvia, elokuvia ja musiikkia voi hakea tietokoneelta tai mistä tahansa DLNA-laitteesta. Kaiken ohjaaminen käy myös vaivattomasti kätevällä sovelluksella, joka on saatavilla iPhoneen, Android-puhelimiin tai Sony Tabletiin. Hauskana lisänä sisältöä voi todella ”heittää” Sony Tabletista SMP-N200:an ja nauttia viihteestä isolla ruudulla.

TV:n uudet mahdollisuudet

“SMP-N200 Network Media Streamer muuttaa kodin viihdetarjonnan”, Sonyn Euroopan viihde-elektroniikan johtaja Anthony Koustelos sanoo. “Se on helppo tapa kenelle tahansa käyttää Internet-TV:tä. Suoraan toistettavan viihteen nopeus ja laatu parantuvat jatkuvasti, minkä vuoksi verkkokanavien, musiikin ja elokuvien katseleminen TV-ruudulta tarjoaa melkein rajattoman määrän viihdettä ilman tarvetta eri viihdelaitteille.”

SMP-N200 tulee myyntiin marraskuun aikana ja sen hinta on 135 euroa.

*Vaatii 3D-yhteensopivan television

**Sony Entertainment Networkin Music Unlimited -palvelu on saatavilla vuoden 2011 aikana; Video Unlimited -palvelu tulee saataville vasta myöhemmin.

Sony, Tomohiro Yokoyama, Nordic Marketing, Home Video & Home Theater

tomohiro.yokoyama@eu.sony.com / +45 43 55 72 18

Tai

Viestintätoimisto Taitomylly, Heli Virtanen

010 239 3304 / sony.press@taitomylly.fi

Kuvia tuotteesta löytyy osoitteesta http://www.sonynordicimages.net

Tietoja Sonysta

Sony on johtava kansainvälinen ääni-, kuva-, viestintä- ja informaatiotekniikan kehittäjä niin yksityis- kuin ammattituotteissa ympäri maailman. Sony tunnetaan sen AV-tuotteista, kuten BRAVIA™-teräväpiirtotelevisioista, Cyber-shot™-digikameroista, Handycam®-videokameroista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten teräväpiirtoisista broadcasting-välineistä, kuten XDCAM™ HD. Sony tarjoaa teräväpiirtoisia tuotteita tuottamisesta esittämiseen. Sen elektroniikka, musiikki, kuvat, pelit ja online-liiketoiminta tekevät yhtiöstä maailman johtavan viihdebrändin. Sony työllistää noin 170 000 työntekijää maailmanlaajuisesti.

Sony tekee pitkäaikaista yhteistyötä jalkapallon parissa. Se on UEFA ChampionsLeaguen virallinen sponsori vuoteen 2012 saakka, FIFA:n virallinen kumppani vuoteen 2014 saakka sekä kansainvälinen FIFA World Cup™ -sponsori vuosina 2010 sekä 2014.

Lisätietoja Sony Europesta saa osoitteeesta http://www.sony-europe.com ja http://www.sony-europe.com/presscenter

“Sony”, “WALKMAN”, “VAIO”, “Cyber-shot”, “Handycam”, α ”, “BRAVIA” ja “ XDCAM” ovat Sonyn rekisteröityjä tavaramerkkejä. “PlayStation” on Sony Computer Entertainment Inc.:n rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit ovat rekisteröity omille omistajilleen.

Yrityksestä

Autamme asiakkaitamme kaikenlaisessa viestinnässä aina strategisesta suunnittelusta jokapäiväiseen käytännön viestintätyöhön. Ohjenuoramme on reilu meininki. Se tarkoittaa, että emme tee viestintää viestinnän takia, vaan kaikessa toiminnassamme on lähtökohtana asiakkaan liiketoiminta.