Sonyn uudet iPod- ja iPhone-kaiutintelakat täyttävät tilan äänellä

• RDP-X60iP-kaiutintelakassa on 20W+20W:n ääniteho ja langaton Bluetooth®-suoratoisto musiikille
  • RDP-M15iP-matkakaiutintelakan akku kestää jopa kuusi tuntia
  • kannettavassa RDP-M5iP-kaiutintelakassa on kätevä kahva

Sonyn kolmella uudella kaiutintelakalla voi nauttia iPodin tai iPhonen sisällöistä korkealaatuisella äänellä.

Tyylikkäät, minimalistisen ulkomuodon omaavat iPod- ja iPhone-telakat RDP-X60iP, RDP-M15iP ja RDP-M5iP sopivat mihin tahansa tilaan. Ne ovat helppokäyttöisiä ja sopivat yhteen iPod- ja iPhone-mallien kanssa (mukaanlukien iPhone 4 ja iPod touch (4th generation)). Samalla kun kaiutintelakat toistavat iTunes-kirjaston musiikki- tai videosisältöä, iPodin tai iPhonen akku latautuu. Kaiutintelakan mukana tulee kätevä kaukosäädin, jolla iPodin tai iPhonen valikon toimintoja on helppo käyttää vaikkapa sohvalta käsin.

Langaton RDP-X60iP-kaiutintelakka Bluetooth®-suoratoistolla
RDP-X60iP-iPod-kaiutintelakassa on ruhtinaallinen 20W+20W:n ääniteho, joka herättää käyttäjän iTunes-kirjaston sisällön henkiin rikkaalla hi-fi-äänellä.

RDP-X60iP:ssä yhdistyvät tehokkuus, tyylikkyys, äänenlaatu ja ergonomia. Se on Sonyn ensimmäinen iPodille ja iPhonelle suunniteltu kaiutintelakka, joka sisältää langattomaan kuuntelun mahdollistavan Bluetoothin®. Suoratoisto Bluetoothin kautta onnistuu iPodilta, iPhonelta tai iPadilta myös silloin kun pelataan, lähetetään sähköpostia tai kuunnellaan musiikkia.

RDP-X60iP toistaa ääntä myös muista Bluetooth®-yhteensopivista laitteista, joiden valikoima kasvaa jatkuvasti. Lisäksi Bluetooth®-yhteydellä voi toistaa ääntä Sony Ericssonin kännyköistä (Xperia X10, X10 mini ja X8).

Jos MP3-soitin ei ole varustettu Bluetoothilla®, voi kirkkaasta stereoäänestä nauttia liittämällä soittimen kaiutintelakan äänituloon.

Kannettava RDP-M15iP-kaiutintelakka
Kannettava RDP-M15iP-kaiutintelakka on erityisen näppärä matkustettaessa. Hienon muotoilun lisäksi se tuottaa kirkkaan ja tehokkaan 10W+10W:n stereoäänen. Se on Sonyn ensimmäinen kaiutintelakka, joka sisältää nerokkaan kääntyvän kannattimen/tuen. iPodin tai iPhonen voi kääntää liitettynä, jolloin siitä voi katsella valokuvia tai laajakulmavideoita soittimen ollessa vaakatasossa.

Kaiutintelakan uudelleenladattava akku kestää jopa kuuden tunnin kuuntelun, mikä on kätevää silloin kun virtalähdettä ei ole lähettyvillä. RDP-M15iP:n mukana tulee lisäksi pehmeä suojapussukka, joka on hyödyllinen pakattaessa kaiutintelakkaa vaikkapa matkaa varten.

Kompakti RDP-M5iP-kaiutintelakka
Mustana tai valkoisena saatavalla kompaktilla RDP-M5iP:llä on tyylikäs ulkomuoto. Se on helppokäyttöinen ja sitä on helppo kuljettaa mukana kaiutintelakassa olevan kätevän kahvan ansiosta. Neljällä AAA-alkaliparistolla sen toistoaika on jopa 10 tuntia. Pienestä koosta huolimatta RDP-M5iP tuottaa rikkaan stereoäänen.

Sonyn uudet “Made for iPod & iPhone” RDP-X60iP- ja RDP-M5iP-kaiutintelakat ovat saatavilla kesäkuusta lähtien ja RDP-M15iP tulee myyntiin heinäkuussa. Tuotteiden hinnat ovat RDPX60IP.EU8 140 €, RDPM5IPB.CED 240 €, RDPM5IPW.CED 210 € ja RDPM15IPB.EU8 350 €.

Lisätietoja ja kuvia:
Sony Product Manager, Sanja Herou, +46 708 987910, sanja.herou@eu.sony.com
Tai

Viestintätoimisto Taitomylly, Heli Virtanen, 010 239 3304 tai sony.press@taitomylly.fi

Kuvia tuotteista löytyy osoitteesta

Tietoja Sonysta
Sony on johtava kansainvälinen ääni-, kuva-, viestintä- ja informaatiotekniikan kehittäjä niin yksityis- kuin ammattituotteissa ympäri maailman. Sony tunnetaan sen AV-tuotteista, kuten BRAVIA™-teräväpiirtotelevisioista, Cyber-shot™-digikameroista, Handycam®-videokameroista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten teräväpiirtoisista broadcasting-välineistä, kuten XDCAM™ HD. Sony tarjoaa teräväpiirtoisia tuotteita tuottamisesta esittämiseen. Sen elektroniikka, musiikki, kuvat, pelit ja online-liiketoiminta tekevät yhtiöstä maailman johtavan viihdebrändin. Sony työllistää noin 170 000 työntekijää maailmanlaajuisesti.

Sony tekee pitkäaikaista yhteistyötä jalkapallon parissa. Se on UEFA Champions Leaguen virallinen sponsori vuoteen 2012 saakka, FIFA:n virallinen kumppani vuoteen 2014 saakka sekä kansainvälinen FIFA World Cup™ -sponsori vuosina 2010 sekä 2014.

Lisätietoja Sony Europesta saa osoitteeesta http://www.sony-europe.com ja http://www.sony-europe.com/presscenter

“Sony”, “BRAVIA”, PlayStation 3 ja “VAIO” ovat Sonyn rekisteröityjä tavaramerkkejä. “PlayStation” on Sony Computer Entertainment Inc.:n rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit ovat rekisteröity omille omistajilleen.