Sonyn uudet MA-sarjan kuulokkeet tarjoavat ennenkokematonta mukavuutta

Istu alas, rentoudu, ja nauti musiikista

• Uusi avointen kuulokkeiden sarja sopii musiikin kuunteluun, pelaamiseen ja TV:n katseluun
  • Suuri 70mm kaiutinelementti ja Acoustic Bass Lens takaavat loistavan äänen (MDR-MA900)
  • Avoimissa kuulokkeissa on painoa säästävä muotoilu alumiinia ja magnesiumia hyödyntäen (MDR-MA900)
  • Mukava istuvuus korvaan (MDR-MA500, MDR-MA300)

Sonyn uuden MA-sarjan avoimet kuulokkeet hemmottelevat kuuntelijaa rennolla kuunteluelämyksellä. MA-sarjan kuulokkeet ovat tyylikkäitä ja mukavia käyttää. Ne on suunniteltu erinomaiseen äänentoistoon kotona - esimerkiksi television katseluun, musiikin kuunteluun, pelaamiseen tai videoiden seuraamiseen tietokoneella tai tabletilla.

Avointen kuulokkeiden lippulaiva MDR-MA900 tarjoaa erittäin luonnollisen ja laajan äänikentän. Ensiluokkaisista materiaaleista valmistettujen kuulokkeiden muotoilu mahdollistaa tunteen, että kuuntelisit musiikkia ilman kuulokkeita.

MA900:n erittäin suuri 70mm kaiutinelementti takaa yksityiskohtaisen ja tilavan äänen, poikkeuksellisen laajalla dynamiikalla ja laajennetulla taajuusvasteella. Ainutlaatuinen Acoustic Bass Lens toistaa matalia ääniä huomattavasti paremmin kuin perinteiset kuulokkeet. Lisäksi impedanssin korjaus säilyttää tasaisen basson toiston. Tämä voi muunlaisissa avoimissa kuulokkeissa kärsiä, mikäli käytetään eri äänilähteitä.

MA900:n modernin muotoilun lisäksi kuulokkeissa on käytetty kevyitä alumiini- ja magnesiumkomponentteja. Ohuen pannan joustava pehmuste mukautuu luontevasti pään muotoihin ja takaa entistä suuremman istuvuuden.

MA-sarjassa on kiinnitetty erityistä huomiota kuulokkeiden käyttömukavuuteen. MDR-MA500:n joustava ja korvaan sopiva mekanismi sopii pitkiin pelisessioihin, rentouttavaan elokuvan katseluun tai musiikin kuunteluun. Tehokkaat 300 KJ/m3:n vahvuiset neodyymimagneetit takaavat kirkkaan basson ja rikkaan keskialueen äänentoiston. MDR-MA300:ssa on samanlainen kuulokkeidenistuvuusmekanismi kuin MA500:ssa.

MDR-MA100:n korvatyynyjen pehmeä materiaali takaa mukavuuden jopa tuntien tauottoman kuuntelun ajaksi. MDR-MA102TV tarjoaa kaikki samat ominaisuudet kuin MZ100:ssa, mutta lisäksi siinä on erittäin pitkä 5m johto sekä kätevä äänenvoimakkuuden säädin. MDR-MA102TV sopii tv-katsojille, jotka haluavat nauttia lempiohjelmastaan muita häiritsemättä.

Sonyn uudet kuulokkeet tulevat myyntiin toukokuussa.

Hinnat:
MDR-100B 40€
MDR-102TV 45€
MDR-MA300 55€
MDR-MA500 110€
MDR-MA900 320€

Lisätietoja tuotteesta:
Sanja Herou, Nordic Product Manager, Sony Nordic, Sanja.herou@eu.sony.com / +46 708 987 910

Lisätietoa, kuva- ja tuotelainapyynnöt
Viestintätoimisto Taitomylly, Tiina Österholm, sony.press@taitomylly.fi / 010 239 3300

Kuvia tuotteista löytyy osoitteesta http://www.sonynordicimages.net/headphones.

Tietoja Sonysta

Sony on johtava kansainvälinen ääni-, kuva-, viestintä- ja informaatiotekniikan kehittäjä niin yksityis- kuin ammattituotteissa ympäri maailman. Sony tunnetaan sen AV-tuotteista, kuten BRAVIA™-teräväpiirtotelevisioista, Cyber-shot™-digikameroista, Handycam®-videokameroista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten teräväpiirtoisista broadcasting-välineistä, kuten XDCAM™ HD. Sony tarjoaa teräväpiirtoisia tuotteita tuottamisesta esittämiseen. Sen elektroniikka, musiikki, kuvat, pelit ja online-liiketoiminta tekevät yhtiöstä maailman johtavan viihdebrändin. Sony työllistää noin 170 000 työntekijää maailmanlaajuisesti.

Sony tekee pitkäaikaista yhteistyötä jalkapallon parissa. Se on UEFA ChampionsLeaguen virallinen sponsori vuoteen 2012 saakka, FIFA:n virallinen kumppani vuoteen 2014 saakka sekä kansainvälinen FIFA World Cup™ -sponsori vuosina 2010 sekä 2014.

Lisätietoja Sony Europesta saa osoitteeesta http://www.sony-europe.com ja http://www.sony-europe.com/presscenter

“Sony”, “WALKMAN”, “VAIO”, “Cyber-shot”, “Handycam”, “α”, “BRAVIA” ja “XDCAM” ovat Sonyn rekisteröityjä tavaramerkkejä. “PlayStation” on Sony Computer Entertainment Inc.:n rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit ovat rekisteröity omille omistajilleen.