Tennispalatsiin avataan frozen yogurt -baari Jogo

Jogo avaa ketjun ensimmäisen myymälänsä Helsingin Tennispalatsiin 22. toukokuuta. Jogo-baarissa asiakas rakentaa itse oman maun mukaisen annoksen frozen yogurtista ja laajasta valikoimasta eri lisukkeita.

Jogo-baarissa asiakas itse annostelee kuppiin pehmeää frozen yogurtia, lisää haluamansa lisukkeet, punnitsee annoksensa kassalla ja maksaa annoksen sen painon mukaan. Kahdeksan vaihtuvan jugurttimaun lisäksi Jogo tarjoaa 35 erilaista lisukevaihtoehtoa. Frozen yogurtin oheen voi valita muun muassa mysliä, hedelmiä, marjoja ja makeisia. Annoksen voi nauttia tyylikkäässä Jogo-baarissa tai napata mukaan.

– Tavoitteemme on rakentaa Jogosta koko Suomen laajuinen frozen yogurt -ketju. Maailmalla frozen yogurt on kasvava trendi ja erittäin suosittu varsinkin terveystietoisten naisten ja lapsiperheiden parissa. Uskomme Jogon hieman happaman perusmaun sopivan hyvin suomalaisten makutottumuksiin ja vallitsevaan terveystrendiin, toinen Jogon perustajista, islantilainen Thórdís Lóa Thórhallsdóttir kertoo.

Jogon frozen yogurtin valmistukseen käytetään suomalaista jugurttia ja maitoa. Luonnonjugurtti-makuvaihoehto on saatavilla myös vähälaktoosisena. 100 gramman painoinen Jogo annos maksaa 2,10 €.

Aukioloajat:

Ma-To 11:00-21:00

Pe 11:00-22:00

La 12:00-22:00

Su 12:30-21:00

Lisätietoja medialle:

Jogo-yrittäjä

Thórdís Lóa Thórhallsdóttir

loa@pizzahut.is

Lisätietoja medialle ja kuvamateriaali:

Kati Huhta-aho

Taitomylly Oy