UkkoPekka Premium Riista ja HOT – lihansyöjän makkarauutuudet

UkkoPekka premium-makkaroiden kirjo laajenee. Kesän grillitulille saapuvat saksanhirveä sisältävä Riista ja tulisen maun ystäville suunnattu HOT. Näissä A-luokan ruokamakkaroissa on reilusti perusmakkarasta poikkeavaa temperamenttia.

Portti UkkoPekka Riistamakkara sisältää saksanhirveä, joka antaa sille riistan makua. Sopii sekä grilliin että pannulla paistettavaksi. 280 gramman pakkaus. Ei sisällä laktoosia eikä gluteenia.

Portti UkkoPekka HOT sopii tulisemman makkaran ystävälle. Chili, valkosipuli ja mustapippuri tuovat makkaraan jytyä. Tuotteen lihapitoisuus on erittäin korkea (87 %) ja se on parhaimmillaan grillattuna. 280 gramman pakkaus. Ei sisällä laktoosia eikä gluteenia.

Lisätietoja ja tuotekuvat

Tuotekehitys- ja laatupäällikkö Marita Leskinen, puh.0400 890102, sähköposti: marita.leskinen@jarvisuomenportti.fi .

Tuotekuvat ladattavissa osoitteessa www.jarvisuomenportti.fi/tuotteet

Järvi-Suomen Portti Oy on kehittyvä, Mikkelissä toimiva valtakunnallinen elintarvikealan yritys. Yhtiöllä on laaja valikoima lihajalosteita, lihatuotteita sekä valmisruokaa. Järvi-Suomen Portin tuotemerkit ovat Portti ja UkkoPekka. Järvi-Suomen Portin liikevaihto on vuositasolla noin 60 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 200 elintarvikealan ammattilaista.

Yrityksestä

Autamme asiakkaitamme kaikenlaisessa viestinnässä aina strategisesta suunnittelusta jokapäiväiseen käytännön viestintätyöhön. Ohjenuoramme on reilu meininki. Se tarkoittaa, että emme tee viestintää viestinnän takia, vaan kaikessa toiminnassamme on lähtökohtana asiakkaan liiketoiminta.