Uusi katu-uskottava PIIQ-kuulokesarja Sonylta

PIIQ-sarjan rohkea ja innovatiivinen muotoilu yhdistyy Sonyn erinomaiseen äänenlaatuun.

Sonyn uusi PIIQ-kuulokesarja pitää sisällään kolme hienoa mallia, joiden suunnittelun inspiraationa on toiminut urbaani katumuoti. Kuulokkeiden suunnittelussa on kiinnitetty erityistä huomiota niiden persoonalliseen tyyliin, joka yhdistyy loistavaan äänenlaatuun sekä käyttömukavuuteen.

Urbaani muotoilu, pettämätön äänenlaatu
PIIQ-kuulokkeet erottuvat tavallisista yksivärisistä kuulokkeista ulkonäkönsä ansiosta. Uusien PIIQ-kuulokkeiden ennakkoluuloton muotoilu on saanut vaikutteita nuorten elämäntyylistä. Kirkkaiden neonväristen väriyhdistelmien lisäksi niissä on piirteitä, jotka liittyvät nuorten urbaaniin kulttuuriin.

PIIQ-kuulokkeissa on erinomainen äänenlaatu. Ne ovat tuttua Sonyn teknologiaa, joka tuottaa loistavan äänen syvästä pehmeästä bassoäänestä aina korkeimpaan diskanttiin. PIIQ-kuulokkeiden kolme erilaista mallia sopivat loistavasti kaikentyylisen musiikin kuunteluun.

MDR-PQ1
Lumilautailukenkien inspiroimissa pinkeissä MDR-PQ1-kuulokkeissa on kahdella tarranauhalla toimiva säätö. Lukitusmekanismi varmistaa, että kuulokkeet tuntuvat mukavilta. PQ1-kuulokkeissa on 40 mm:n kaiutinelementit, jotka takaavat uskomattoman äänen sekä syvän ja voimakkaan basson. Kuulokkeissa on lisäksi pehmustettu panta sekä mukavan pehmeät korvatyynyt, jotka tuntuvat miellyttäviltä myös pitkään pidettäessä. Lisäksi niissä on litteä, sileäpintainen johto, joka ei sotkeudu helposti.

MDR-PQ2

MDR-PQ2-kuulokkeissa on maanläheinen ja pehmeä muotoilu. Niistä on saatavilla kolme värivaihtoehtoa. 30 mm:n kaiutinelementtien ääni on neodyymimagneettien ansiosta kirkas ja voimakas. Kuulokkeet on suunniteltu ergonomisiksi: niissä on pehmustettu sanka ja korvatyynyt, jotka yhdistyvät sileään ja kestävään johtoon.

MDR-PQ5
MDR-PQ5-nappikuulokkeissa on kolme hienoa, erottuvaa väriyhdistemää. Niissä on lisäksi bassoääniä korostava korvanappi, joka takaa uskomattoman kuuntelukokemuksen.

PIIQ-sarjan kuulokkeet tulevat myyntiin heinäkuussa 2011, ja niiden hinnat ovat:
MDR-PQ1 160 euroa,
MDR-PQ2 74 euroa ja
MDR-PQ5G 20 euroa.

Lisätietoja ja kuvia:
Sony Product Manager, Sanja Herou, +46 708 987910, sanja.herou@eu.sony.com

Tai
Viestintätoimisto Taitomylly, Heli Virtanen, 010 239 3304 tai sony.press@taitomylly.fi

Kuvia tuotteista löytyy osoitteesta http://sonynordicimages.net/headphones