Väriä syksyyn INGLOT-kosmetiikan uutuustuotteilla

INGLOT-kosmetiikan syksyssä hehkuvat uudet näyttävät värisävyt. Uusinta kosmetiikkateknologiaa edustaa merkin Mattifying Powder 3S -puuterisarja, joka säilyttää ihon mattapintaisena vaativimmissakin olosuhteissa.

INGLOTin uusin ylpeys, Mattifying Powder 3S -puuterisarja pitää kiillon poissa kasvoilta tilanteessa kuin tilanteessa. Tuote pitää ihon mattapintaisena esiintymislavoilla, studiossa kuumien lamppujen loisteessa ja urheillessa.

Mattifying Pressed Powder 3S -kivipuuteri on valmistettu läpikuultavista puuterihiukkasista täysin ilman erillisiä öljyjä. Se pitää ylimääräisen talin poissa tukkimatta ihohuokosia ja näin ollen säilyttää ihon hyvinvoivana. Pakkauksessa olevan peilin avulla kivipuuteria on helppo levittää kasvoille vaikka kesken päivän.

Mattifying Pressed Powder 3S -irtopuuteri viimeistelee ihon värisävyn kirkastaen sen luonnollista hehkua. Tuote jättää jälkeensä peittävän lopputuloksen ja kestävän mattapinnan. Mattifying Pressed Powder -kivipuuterin tavoin tuote ei sisällä lainkaan öljyjä.

Mattifying Pressed Powder 3S -kivi- ja irtopuuteri on saatavilla kolmessa eri värisävyssä. Väritön valkoinen sopii lähes kaikille ihosävyille, persikka poistaa iholta harmauden, ja beige on tarkoitettu tummalle ihotyypille.
Hinta: Mattifying Pressed Powder 3S -kivipuuteri 26,90 euroa, Mattifying Pressed Powder 3S -irtopuuteri 24,50 euroa (pieni) ja 45 euroa (iso)

Gel Effect Top Coat on geelimäinen ja helppokäyttöinen päällyslakka, joka tuo kynsille kestävyyttä ja kiiltoa. Lakka vahvistaa kynnen rakennetta luomalla sen pintaan kovettavan, korkeakiiltoisen suojan. Värittömyytensä ansiosta tuotetta voidaan levittää myös kynsilakan päälle, jolloin se pidentää kynsilakan kestoa.

Tuotteen avulla syntyy geelikynsistä tuttu vaikutelma ilman kovettavaa UV-lamppua, ja puhdistaminen hoituu tavallisella kynsilakanpoistoaineella. Gel Effect Top Coat ei sisällä tolueenia, formaldehydia, DBP:ta tai kamferia.
Hinta: 15 euroa.

INGLOTin värikkäät Color Play Mascara -ripsivärit saavat tänä syksynä rinnalleen kokonaisen tuoteperheen. Uudet Colour Play Eyeliner syventävät katsetta ja luovat silmiin pehmeän, pitkäkestoisen rajauksen, joka näkyy.

Jokaisessa silmänrajauskynässä on mukana sisäänrakennettu teroitin, jolla kynän voi teroittaa tarvittaessa vaikka matkan päällä. Lisäksi meikkipussi pysyy siistinä. Color Play Eyeliner -silmänrajauskyniä on saatavilla kuudessa eri värisävyssä, joita ovat piristävä oranssi, raikas pinkki, syvä violetti, kirkas vedensininen, näyttävä tummansininen tai uudistava vihreä. Hinta: 16,50 euroa / kpl.

Colour Play -tuoteperheen uutuuksia ovat myös värikkäät Colour Play Lipstick -huulipunat, joita löytyy tänä syksynä kymmenessä uudessa värisävyssä klassisesta punaisesta dramaattiseen siniseen ja keltaiseen.

Colour Play Lipstick -sarja kuuluu INGLOTin joustavaan FREEDOM SYSTEMiin, jonka avulla voi itse koota mieleisensä värisävyt 1–5 tai 10 värin palettiin. FREEDOM SYSTEMiin voi yhdistää huulipunan seuraksi myös luomivärejä, huulikiiltoja, puutereita, poskipunia, kulma- ja peitevärejä yli 300 värivaihtoehdon joukosta.Hinta: Colour Play Lipstick -huulipunat alkaen 16,40 euroa.

INGLOTin syksyn uutuustuotteet ovat olleet saatavilla INGLOT-myymälöistä ja verkkokaupasta www.inglot.fi syyskuun alusta alkaen.

Lisätietoja ja kuvauspyynnöt:
Saara Lehtonen / Zeeland PR

saara.lehtonen@zeeland.fi
Puh: 010 231 900

Kolmekymmentä vuotta sitten nuori puolalainen kemisti Wojtek Inglot perusti INGLOT-kosmetiikkayrityksen intohimostaan väreihin. Inglot halusi tarjota ihmisille parhaista raaka-aineista valmistettuja kosmetiikkatuotteita kohtuulliseen hintaan. Runsas värivalikoima ja korkea laatu olivat yrityksen perusajatuksia.
Tänä päivänä INGLOT toimii maailmanlaajuisesti noin 400 liikkeen voimin. Yrityksen valikoimaan kuuluvat kaikki meikkauksessa tarvittavat tuotteet, ja värikartta kattaa yli 1 500 värisävyä. Ainutlaatuisen FREEDOM SYSTEMin avulla jokainen voi koota omannäköisensä meikkipaletin muun muassa luomiväreistä, huulipunista, poskipunista ja puutereista. INGLOT valmistaa tuotteensa omilla tuotantolaitoksillaan ja myy niitä omien liikkeidensä sekä verkkokaupan kautta.  Suomeen yritys rantautui vuonna 2010, ja myymälät sijaitsevat Helsingissä, Vantaalla, Lahdessa ja Raisiossa.
www.inglot.fi