Zekler 36 – nyt myös saatavilla erikoismallisto

Zekler tuo markkinoille rajoitetun erän viime vuoden huippusuosittuja Zekler 36 -suojalaseja, joiden paino on vain 16 grammaa. Uusi mallisto käsittää kuusi suoja- ja aurinkolasimallia, jotka vastaavat laadultaan alkuperäisiä, mutta tarjoavat enemmän väriä ja muotoilua. Uutuuksien joukossa on klassisia malleja sekä tyylipuhtaita suojalaseja ripauksella värikkyyttä.

Kevyet, vain 16 grammaa painavat Zekler 36 -suojalasit tulivat markkinoille viime vuonna. Mallin takana on ymmärtämys siitä, että käyttömukavuus ja lasien muotoilu ovat tekijöitä, joilla entistä useammat saadaan käyttämään suojalaseja silloin, kun niitä tarvitaan. Nämä suojalasit nousivat nopeasti suosikkituotteeksi rakennus- ja teollisuusalalla. Nyt Zekler tuo markkinoille rajoitetun erän Zekler 36 -erikoismalleja.

– Zekler 36 suojalasia kehitettäessä totesimme, että mallin paino, istuvuus ja muotoilu ovat tekijöitä, jotka vaikuttavat lasien käyttöön. Nyt viemme suojalasit vielä askeleen pidemmälle ja lanseeraamme malliston, joka toivoaksemme miellyttää vielä laajempaa käyttäjäryhmää, sillä mallistosta löytyy kaikille vaihtoehtoja, sanoo Zeklerin tuote- ja valikoimakehittäjä Ulrika Calzon.

Rajoitettu erä uutuuksia
Uusi mallisto käsittää kuusi erilaista mallia, joiden muoto ja rakenne on sama kuin alkuperäisissä laseissa. Kaikki uudet mallit ovat UV-suojattuja ja sopivat mainiosti aurinkolaseiksi aurinkoisina päivinä. Suojalaseja valmistetaan vain rajoitettu erä.

Saatavana on seuraavat mallit: Carbon – musta/harmaa malli punotulla pinnalla, Tortoise – Zeklerin versio klassisista kilpikonna/pantterikuviollisista laseista, Steel – tyylipuhdas harmaa kiiltävällä pinnalla. Uutuusmalliston yksiväriset Orange, Yellow ja White  tarjoavat urheilullista tyyliä suojalasien käyttäjille.

Jälleenmyyjät löytyvät osoitteesta www.zekler.com.

Lisätietoja:
Ulrika Calzon, tuote- ja valikoimakehittäjä, Zekler
Sähköposti: Ulrika.Calzon@skydda.se, puhelin: +46 10 454 73 05

Zekler
Zekler kehittää kuulonsuojaimia, silmiensuojaimia sekä kasvonsuojaimia rakennus- ja teollisuussektorille. Helpotamme oikeaa suojautumista tarjoamalla tuotteita, joiden kehittämisessä painotetaan hyvän suojauksen lisäksi helppokäyttöisyyttä, mukavuutta ja tyylikkyyttä. Myös tuotteiden valitsemisen tulee olla mahdollisimman helppoa sekä verkkokaupassa että myymälässä. Zekler-tuotteita myy ja markkinoi Skydda Protecting People Europe AB, Pohjois-Euroopan johtava ammattikäyttäjille tarkoitettujen henkilösuojainten toimittaja.