VUOSIKERTOMUS 2015 ZINZINO AB (JULK)

Zinzino (julk) ilmoittaa, että yrityksen vuosikertomus vuodelle 2015 löytyy nyt suomeksi julkistettuna yrityksen kotisivuilta, www.zinzino.com.

Lisätietoja:

Dag Bergheim Pettersen, Zinzinon tj, puh. +47(0) 93 22 57 00
Fredrik Nielsen, Zinzinon talousjohtaja, puh. +46 (0) 707 900 174
Jos haluat julkaista kuvia, ota yhteyttä: Anders Ekhammar, puh. +46 (0) 707 462 579,
www.zinzino.fi

Zinzino AB
(julk) on yksi johtavista suoramyyntiyrityksistä, joka toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Islannissa, Färsaarilla, Puolassa, Alankomaissa, Kanadassa ja Yhdysvalloissa. Zinzino markkinoi ja myy tuotteita kahdessa eri tuoteryhmässä; Zinzino Health, joka keskittyy pitkän tähtäimen terveyteen, sekä Zinzino Coffee, joka koostuu espressolaitteista, kahvista, teestä ja tarvikkeista. Zinzino tarjoaa asiakkailleen tuotteita keskittyen laatuun, ympäristöön, terveyteen ja arkipäivän luksukseen. Toimintaa leimaa korkea laatu, läheisyys asiakkaisiin ja keskittyminen aktiiviseen tuotekehitykseen. Tuotteita markkinoidaan suoramyynnin kautta. Zinzino omistaa norjalaisen tietoyrityksen BioActive Foods AS:n, sekä tutkimus- ja tuotantoyhtiön Faun Pharma AS:n. Vuodesta 2005 Zinzino on toiminut yleisenä toimittajana ranskalais-belgialaiselle kahvitalolle Rombouts & Malongolle. Nykyään Zinzinolla on konsernissaan noin 90 työntekijää. Zinzinon pääkonttori sijaitsee Göteborgissa, tehdas Oslossa ja toimistot Oslossa, Floridassa ja Helsingissä.