66% hotellivieraista ei käytä ilmaista maksunlykkäystä

Zleeping Hotelsin (Braganzan omistama), hotellivarausportaalissa verkossa on mahdollisuus maksaa varaus jopa vain 5* päivää ennen lähtöä. Kuitenkin 66% valitsee maksun saman tien Zleeping Hotelsin oman varaustilaston mukaan. Tämä siitä huolimatta, että maksunlykkäys ei edellytä etumaksua eikä siitä ole ylimääräisiä kuluja. Lehdistön yhteyshenkilö Eva Karlsson uskoo, että syynä saattaa olla turvallisuus siitä, että matka on maksettu sekä pelko ylimääräisistä maksuista.

Maksa myöhemmin ilman etumaksua tai korkoa.

Kun hotelli vahvistaa varauksen sinulla on mahdollisuus siirtää maksu ja suorittaa se viisi* päivää ennen matkalle lähtöä. Tästä huolimatta Zleeping Hotelsin oman varaustilaston mukaan vain hieman yli 33% asiakkaista haluaa maksaa matkansa myöhemmin.

Kaksi kolmasosaa asiakkaista toimii pikemminkin päivastoin ja heillä on huomattava määrä rahaa kiinni varauksissa pitkän aikaa. Näin siitä huolimatta, että mitään ennakkomaksua ei vaadita ja että maksunlykkäys on täysin kuluton palvelu.

Säästä rahaa unelmiesi matkaa varten ja maksa myöhemmin

-Varausportaalimme on dynaaminen ja pyrimme sopeuttamaan sen asiakkaittemme toiveisiin. Maksamalla varauksesi myöhemmin sinulla on mahdollisuus säästää rahaa todelliseen unelmaan. Varaa, ala unelmoida ja säästä rahaa matkaa varten, sen sijaan, että maksaisit kaiken heti. Se että tätä mahdollisuutta ei käytetä, saattaa johtua useista syistä: ihmiset haluavat olla varmoja, että matka on maksettu, he haluavat olla vakuuttuneita siitä, että heillä todella on varaa siihen. Tai takana saattaa olla pelko lisämaksuista, asiakkaat yksinkertaisesti olettavat, että tähän sisältyy korkokuluja tai että tähän vaaditaan ennakkomaksu, sanoo Eva Karlsson, lehdistön yhteyshenkilö, Zleeping Hotels.

* Varauksen maksu tulee suorittaa viimeistään viisi päivää ennen lähtöä kaupunkikohteeseen ja kymmenen päivää ennen lähtöä rantakohteeseen.

Tietoa zleepinghotels.com ( Braganza Group´n tytäryhtiö.)

* tarjoaa varattavaksi yli 30,000 hotellia yli 1500 kohteessa ja yli 120 maassa..

* matkayhteisö jossa on yksilöllinen profiili, jonka voi muokata sopimaan omien mieltymyksien mukaan.

* tarjoaa vahvan, yksilöidyn haun, jossa asiakkaalla on mahdollisuus suodattaa, ryhmitellä ja lajitella hakua omiin ehtoihinsa sopivaksi

* sisältää ”Zleeping Advisor”- palvelun, jonka avulla asiakas voi arvostella majoituksen ja inspiroitua uusiin kokemuksiin lukemalla toisten asiakkaiden arviointeja hotelleista ja kohteista.

* paljon tilaa viestintään ja vuoropuheluun laajan läsnäolon avulla sosilaalisessa mediassa.

* asiakkailla on mahdollisuus ansaita Zleeping Dollareita aktiivisuudella ja osallistumalla zleepinghotels.com:iin, joka on maailmanlaajuinen valuutta ja jota käytetään alennuksiin varauksissa.

* Zleeping  Hotels Web- tukipalvelu on avoinna 24 tuntia.

* tarjoaa asiakkaille ainutlaatuisen Peruutusturvan: Täydellinen peruutusturva (riippumatta peruutuksen syistä, saat rahasi takaisin).

Lähde: Zleeping Hotels

Eva Karlsson, Zleeping Hotelsin Tiedotuspäällikkö, eva.karlsson@zleepinghotels.com Tel +35 8931582472

Reg.nr. FL-0002.361.084-1 • info@zleepinghotels.com • www.zleepinghotels.fi  www.facebook.com/zleepinghotels.fi  www.facebook.com/guestofhonour                                                                                                                Twitter:@zleeping_fi

Avainsanat:

30,000 hotellia 1500 kohteessa yli 120 maassa. Kaikkea tätä on Zleeping Hotels!