• Zleeping Hotels/

Zleeping Hotels tuo markkinoille kuusi uutta maata ennen vuoden loppua: Venäjä,  Saksa, Portugali, Puola, Italia ja Kiina

Zleeping Hotelsin varausportaalin positiivinen suuntaus johtaa uusiin markkinamahdollisuuksiin. Portaali laajentaa sivustojaan  yhteensä 6:lla uudella kielellä: venäjällä, italialla, saksalla, portugalilla, puolalla ja kiinalla. Ensimmäisenä avattiin venäjänkielinen sivusto,  joka käynnistettiin  lokakuun 1.päivä  2012.  Muiden maiden arvioidaan avautuvan ennen joulukuun 31. päivää  2012.

" Venäjä on tärkeä potentiaalinen markkina meille, koska olemme jo huomanneet varausten määrän kasvaneen siellä .com-sivustomme kautta," sanoo Maria Åtting, äskettäin nimetty Zleeping Hotelsin toimitusjohtaja. "Venäjän jälkeen avaamme Kiinan, ja loput sivustot avataan sen jälkeen peräkkäin. Tämä tarkoittaa, että Zleeping Hotels tulee toimimaan 12:ssa eri maassa vuoden loppuun mennessä."

Ennen käynnistämisen toteuttamista, olemme tehneet joitain muutoksia hakemistosivulla sopeutuaksemme asiakkaittemme vaatimuksiin. "Olemme muuttaneet sivun ulkoasun tehdäksemme siitä käyttäjäystävällisemmän," sanoo Maria. "Olemme myös parantaneet hakutoimintoa auttaakseemme asiakkaita löytämään helpommin etsimänsä. Lisäksi siellä tulee olemaan uusi VIP login niille, jotka haluavat luoda tilin voidakseen hyödyntää bonusjärjestelmäämme, Zleeping Dollareita".

Maria Åtting nimitettiin Zleeping Hotelsin uudeksi toimitusjohtajaksi heinäkuun 1.päivä 2012. Maria on aikaisemmin työskennellyt sisaryhtiössä SunHotelsissa, jossa hän oli yksi yhtiön avainhenkilöistä. Eräs Marian entisistä työtovereista kuvaa häntä "uralle suuntautuneeksi ja keskittyneeksi naiseksi, jolla on värikäs persoonallisuus ja runsaasti energiaa. " Zleeping Hotelsin varausportaalin toimitusjohtajana yksi hänen päämääristään on "kaksinkertaistaa myynti vuoden loppuun mennessä." Yksityiselämässään hänen perheensä on ensisijalla, sillä 37-vuotias Maria yhdistää uransa ja roolinsa kolmen lapsen äitinä.

Tietoa zleepinghotels.com ( Braganza Group´n tytäryhtiö.):

* tarjoaa varattavaksi yli 30,000 hotellia yli 1500 kohteessa ja yli 120 maassa.

* matkayhteisö jossa on yksilöllinen profiili, jonka voi muokata sopimaan omien mieltymyksien mukaan.

* tarjoaa vahvan, yksilöidyn haun, jossa asiakkaalla on mahdollisuus suodattaa, ryhmitellä ja lajitella hakua omiin ehtoihinsa sopivaksi.

* sisältää ”Zleeping Advisor”- palvelun, jonka avulla asiakas voi arvostella majoituksen ja inspiroitua uusiin kokemuksiin lukemalla toisten asiakkaiden arviointeja hotelleista ja kohteista.

* paljon tilaa viestintään ja vuoropuheluun laajan läsnäolon avulla sosilaalisessa mediassa.

* asiakkailla on mahdollisuus ansaita Zleeping Dollareita aktiivisuudella ja osallistumalla zleepinghotels.com:iin, joka on maailmanlaajuinen valuutta ja jota käytetään alennuksiin varauksissa.

* Zleeping Hotels Web- tukipalvelu on avoinna 24 tuntia.

* tarjoaa asiakkaille ainutlaatuisen Peruutusturvan: Täydellinen.

Eva Karlsson, Information Manager: eva.karlsson@zleepinghotels.com

Reg.nr. FL-0002.361.084-1  www.zleepinghotels.fi   www.facebook.com/zleepinghotels.fi   www.twitter.com/zleeping_fi

Avainsanat: