Zyfra ja Valohai aloittavat yhteistyön Suomessa

Report this content

Teollisen internetin ja koneoppimisen ratkaisuja teollisuudelle kehittävä Zyfra aloittaa yhteistyön Valohain kanssa koneoppimiseen pohjautuvassa tuotekehityksessä.

Zyfra kehittää ennakoivan analytiikan ratkaisuja ennen kaikkea teollisuustoimialalle toimittajariippumattomasti. Valohai tarjoaa tuotteistetun ja tuttuihin tuotteisiin perustuvan alustan, jolla Zyfran keinoälysovelluksia kehitetään.

”Meille on todella tärkeää saada kumppani, joka tarjoaa turvallisen ja skaalautuvan alustan ratkaisujen kehittämiseen. Valohai on paketoinut tarpeemme mukaisen kokonaisuuden ja mahdollistaa meille nopean käynnistyksen tuotekehityksessä”, Zyfra Oy:n toimitusjohtaja Katriina Valli sanoo.

Valohain alusta yhdistää tuttuja ja tunnettuja työkaluja koneoppimisen ratkaisujen kehittämiseen, versionhallintaan ja jäljitettävyyteen. Alusta mahdollistaa myös hajautettujen kehitystiimien reaaliaikaisen keskustelun.

”Koneoppimisella on valtava potentiaali tehostaa toimintoja perinteisessä liiketoiminnassa kuten teollisuusyrityksissä. Meidän kannaltamme Zyfra on ihanteellinen kumppani, sillä jaamme yhteisen vision koneoppimisen hyödyistä liiketoiminnan lähtökohdista”, Valohain toimitusjohtaja Eero Laaksonen sanoo.

Valohain alusta toimii joko pilvipohjaisena tai on-premise-ratkaisuna, mikä sopii Zyfran asiakaslähtöiseen tapaan toimia.

Lisätietoja:

Katriina Valli
Zyfra Oy

Lisätietoja Zyfrasta:

Zyfra on kansainvälinen yritys, joka kehittää teolliseen internetiin ja tekoälyyn pohjautuvia tuotteita teollisuudelle ulottuen lattiatason valvonta- ja hallintaratkaisuista koneoppimiseen perustuvaan ennakoivaan huoltoon ja päätöksentekoa tukeviin ratkaisuihin. Zyfra on osa 135 000 työntekijän kansainvälistä teollisuusyhtiötä Renova Groupia, joka toimii 30 maassa eri puolilla maailmaa. Zyfran Euroopan-pääkonttori sijaitsee Helsingissä.

www.zyfra.com

Avainsanat: